Listopadowe denko # 3

By Rupieciarnia drobiazgów - 13:45

W sumie jestem pod wrażeniem, że tak ładnie mi poszło... no dobra nie otworzyłam nic nowego dopóki jedno mi się nie skończyło :-D ale jak zrobiłam zdjęcia, powyrzucałam wszystko to znalazłam 3 kolejne puste opakowania gdzieś  ukryte po kątach :O jak się tam wzięły to nie wiem :P Będzie krótko z linkiem do recenzji i ewentualnych ' kupię/ nie kupię' ;)


To na początek:

1. Aussie Frizz Miracle szampon - na bank kupię recenzja klik
2. Aussie Frizz Miracle odżywka kupię recenzja klik
3. Garnier Aloe Vera nie kupię, recenzja klik
4. Ziaja Sopot nie kupię, recenzja klik


 5. Luksja Lush, matko co za zapach, kupię na bank tę i inne warianty! ;)
6. Bioderma Sebium , jeśli będzie okazja to kupię, recenzja klik
7. Tołpa spa bio kąpiel borowinowa, nie kupię recenzja klik
8. Joanna oleje świata olejek z makadamia, kupię, recenzja klik


9. Soraya hiauluronowy mikrozastrzyk 30 +, nie dla mojego wieku ale zużyłam dobrze się spisał, wrócę za kilka lat do niego :P
10.Pasta Lassari ( maść cynkowa) pomaga przy drobnych niedoskonałościach, stały bywalec ;)
11. TSSS krem do rąk , nie wiem czy kupię ale jak już to chcę wersję z pomarańczą  recenzja klik


12. Bioderma płyn micelarny, kupię kiedyś, recenzja kilk
13. Golden Rose - pomadka, mała się do niej dobrała :P nie wiem czy kupię recenzja klik
14. Bieledna balsam do ust, nie wiem czy kupię recenzja klik


I te niedobitki ukryte:P
15.Tołpa dermo pedi, nie kupię recenzja klik
16. Dove, mam mi go przypaliła:P ale to już stały bywalec ;)
17. Nie wiem co to za cienie, koloru nie używam więc wyrzucam :)


Miałyście coś z tego?:)
Jak wasze denka?:)





  • Share:

You Might Also Like

34 komentarze