Isana brzoskwiniowa pianka do golenia

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:33

Depilacja w życiu kobiety odgrywa ogromną rolę. Należę do grona osób, które nie mają podrażnień po goleniu, nie ważne co użyję :P Jak byłam młodsza często podbierałam piankę bratu xD ale kiedy koło szkoły miałam Rossmanna kupiłam sobie taką piankę... to było prawie 4 lata temu! :O i do dziś chętnie ją kupuję. Przedstawiam wam mojego ulubieńca w tej kwestii! ;D


Chyba każda z nas miała coś z Isany ;) To sztandarowa marka Rossmanna, mając dobre kosmetyki i nie drogie. Do takich należy moja pianka ;)

Od producenta:

Pianka do golenia o zapachu brzoskwini. Działanie & pielęgnacja.  Formuła pielęgnacyjna przyjazna dla skóry z substancjami nawilżającymi nadaje skórze podczas golenia gładkość i elastyczność

Skład:
Aqua, Palmitic Acid,Triethanolamine, Butane, Ceteth-20,Glycerin, Stearic Acid, Propane, Isobutane, Parfum, Sodium Laureth Sulfate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Poluqaternium-7, Sodium Beznsoate, CI 16035, CI 47005

Tej pianki nie może zabraknąć w mojej łazience! Jest delikatna, łagodna, szybko ją się rozprowadza. Zostawia skórę gładką, bez zaczerwień. Chociaż i tak czasem sięgam po 'męską' piankę to ta z Isany jest niekwestionowanym moim ulubieńcem! <3


Jak każda pianka jest zamknięta w metalowym pojemniku. Połączenie pomarańczowego i białego koloru cieszy oko. Dozownik do pianki jest dość spory, nie naciskajmy zbyt mocno! wylezie nam zbyt duża ilość, którą niepotrzebnie zmarnujemy. Na dozowniku po wyciśnięciu pianki zostaje pomarańczowy osad, łatwo się go usuwa.  Żeby nadusić nasz magiczny 'guzik' trzeba troszkę siły. Tu pianka ma u mnie minus - przycisk sprawia czasami problemy i nie chce się 'wcisnąć'.


Zapach lekko brzoskwiniowy, przyjemny. Po wstrząśnięciu wylatuje nam taka lekko pomarańczowa pianka <3 jest puszysta, bardzo wydajna i dość gęsta.

Mimo, że u mnie pianka ma jeden minus to nie zamienię ją na żadną inną ;)
Cena nie jest wygórowana, w Rossmannie kosztuje do 6 zł często w promocji dostaniemy ją za 3 - 4 zł.Pojemność 150 ml. Wiem, ze jest jeszcze wersja fioletowa ale tej nie próbowałam.
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze