Elkos Body mleko & kokos krem, żel pod prysznic

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:53

Blogosferą zawładnęły żele z Balea - tych jeszcze nie miałam ale wszystko przede mną ;) Ja natomiast skusiłam się na inne 'niemieckie' żele, które według mnie zasługują na parę słów. Mowa o żelach / kremach firmy Elkos - i o jednym z nich dziś wam opowiem :)


Kiedyś w jednym z marketów było ich pełno, wszystko kokosowe poszły w mig ;O ja się załapałam na ostatni i żałuję że nie wzięłam wersji z aloesem ponieważ już ich nie widać ;( Odkryłam, że na niedzielnym rynku mogę je dostać także radość dziecka bezcenna ^.^

Od producenta: / ze strony mojadrogeria.eu/

Delikatny żel do kąpieli, skutecznie oczyszczający i nawilżający skórę. Zawiera formułę zachowującą równowagę wilgotności skóry. Zawiera ekstrakt z mleka i kokosu. Miły tropikalny zapach.
Skład: ( mam nadzieję, że coś wyczytać bo mi światło odbijało :-()


No a co do działania: faktycznie żel fajnie nawilża skórę, zostawia ja przyjemną w dotyku. Nie wysusza oraz nie podrażnia. Na dodatek intensywny zapach kokosa, który czuć wszędzie relaksuje i odpręża. Ten zapach jest wszędzie! ♥♥

Żel / krem zamknięty jest w plastikowej butli zamykanej na 'klik'. Zatrzask sprawuje się dobrze. Mankamentem butlii jest cała 'szata graficzna' czyli ogromna fioletowa naklejka z informacjami ( głównie w języku niemieckim), która gdy otrzyma odrobinę wody zaczyna odchodzić lub widać jej 'wybrzuszenia' no nie wiem jak to nazwać :P


Jak widać żel / krem jest biały o dość lejącej konsystencja. zapach jest atutem ♥ Na skórze czuć go jeszcze przez kilka godzin.Ze względu na zapach ja sobie go nie żałuję, z początku myślałam że starczy mi tylko na kilka użyć, a po 1,5 miesiąca dopiero dobijam dna ! :) Jestem nim oczarowana ;) Żel tworzy dość obfitą pianę ♥


Z całą pewnością wrócę do tych żeli i kupię ich więcej ;)
Kusi mnie wersja z miodem a więc  w niedzielę muszę zobaczyć czy jest na ryneczku :)
Dostaniecie je m.in na allegro oraz w sklepach typu EDEKA. Za butelkę 300 ml zapłacicie coś około 4 zł - tanio bo ja dałam 8 :-O

Moja ocena: 4,5/5

P/s chcecie rozdanie z produktami tej niemieckiej firmy?;)

  • Share:

You Might Also Like

18 komentarze