Kobo Professional 139 Chocolate Sweets - mono eye shadow

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:36

Są takie kolory, w których czuję się doskonale ;) Ale są tez takie, które bardzo ale to bardzo mi się podobają ( czytaj, ślinka cieknie na ich widok) ale kompletnie do siebie nie pasujemy ;( Uwielbiam brązy na powiekach! i zazwyczaj je wybieram, są neutralne i ciepłe ;) Niestety jako bladzioch z masą piegów nie każdy kolor jest mi pisany i o tym dziś będzie mowa, a dokładnie o pięknej czekoladowej słodyczy od Kobo ;)


To jeden z 5 cieni Kobo, które wygrałam u Siouxie ;) Zdjęcie tego nie oddaje ale to bardzo ciemny, brązowy kolor. Odcień niebieski i turkusowy zostawiam sobie na sam koniec i jak zwykle zaczynam od tych najciemniejszych ;D

Od producenta:

KOBO PROFESSIONAL MONO EYE SHADOW - prasowany cień do powiek. Wysokiej jakości pigmenty w połączeniu z zaawansowaną technologicznie formułą pozwoliły stworzyć cienie o wysokiej trwałości przeznaczone do profesjonalnego makijażu. Formuła oil free zapewnia łatwą i dokładną aplikację, cień znakomicie przylega do powieki nie obciążając jej. Waga 2 g. 


Trwałość jest i to jaka! Użyłam go koło godziny 10 i do godziny 20 był w idealnym stanie ;) Podczas aplikacji cień się nie osypuje, idealnie się go rozprowadza i dobrze się 'zmywa' podczas poprawek :) czyli jak to u mnie bywa 'gdy dałam go za dużo' :P


To bardzo ciemny kolor i niestety nie dla mnie ;( 
Po nałożeniu wyglądałam jakby ktoś mi podbił oko ;(
Niestety moja bladość tutaj zbytnio się odznacza, mogłabym straszyć w nocy ^.^
Wiem, że czekacie na efekty ale moja ułomność do zdjęć jest ogromna! Nie, nie nie dorobiłam się lustrzanki, cyfrówka odmówiła posłuszeństwa więc posłużył telefon ;)



Źle się czułam w tym odcieniu więc cień powędrował do mojej siostry, jej radość bezcenna ;->
Cienie dostaniecie w szafach Kobo, ich cena wynosi 17,99 zł, zaś zapasy 9,99 zł.
odcieni jest mnóstwo więc każda wybierze coś dla siebie. Niedługo postaram się pokazać wam pozostałe 4 kolory :)
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze