Barry M Strawberry Ice Cream ( 309)

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:26

Dziś chcę wam pokazać mój najdroższy lakier w kolekcji ;D jest on 'niespodzianką' od Monnie ♥
Kolor bardzo delikatny, pastelowy i urokliwy ♥ no własnie czy on rzeczywiście jest taki doskonały? Popatrzcie ;)


Czyż on nie jest uroczy? Tylko do zakochania ;)

W skrócie:
- pełne krycie po 3 warstwach
- wykończenie z połyskiem
- chemiczny zapach słabo wyczuwalny
- pędzelek wąski, płaski
- nie tworzy grudek, nie zlewa się
- odpryski po 3 dniach
- łatwo się zmywa


No a teraz zdjęcia ;) Ich będzie troszkę, robione aparatem i robione telefonem :) To nie jest łatwy lakier do fotografowania - na części zdjęć wyszedł biały ;/
No to najpierw zdjęcia robione aparatem ;)



No i telefonem ;) Ze zdjęciami nic nie robiłam, jakby ktoś miał jakąś wątpliwość :P





   Lubię ten lakier i to mój ulubieniec ;)
A wam jak się podoba ;)
Dostępny m.in. na mintishop.pl
Pojemność 10 ml kosztuje 15,90 zł.
Moja ocena: 4,5/5


OGŁOSZENIE PARAFIALNE ! :-D

 Jak widzicie na blogu zaszły spore zmiany :)
Większość z was pewnie pamięta mój koszmarny wygląd bloga a teraz po prostu jest 'magicznie' :)
Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zmiany wizerunku bloga i dzięki przesympatycznej Paulinie mogłam w końcu to osiągnąć ;) 
Kochana! jeszcze raz Ci dziękuję za tak 'cholernie' dobrą robotę ;) <3
Mi się strasznie podoba nowy wygląd, jaram się ciągle nim i mam nadzieję, że ta zmiana przypadnie wam do gustu ;)
A was zapraszam na bloga Pauliny - klik ;)


  • Share:

You Might Also Like

20 komentarze