Eveline gruboziarnisty peeling normalizujący do twarzy 3 w 1

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:09

Nie lubię a raczej rzadko sięgam po produkty, które w nazwie mają '2 w 1/ 8 w 1' zazwyczaj tylko kilka rzeczy się sprawdza ;) Dlatego niepewnie podeszłam do tego peelingu. Poza tym napis 'argan oil' mnie skutecznie odstraszał, no bo skoro z arganem w kwestii włosów się nie dogadałam to nie byłam pewna czy na twarzy / ciele osiągniemy porozumienie ;) A jak się potoczyły nasze losy o tym poniżej :)


'Nie taki argan straszny' tak bym mogła powiedzieć w skrócie, bynajmniej moja żabka go polubiła ;D

Od producenta:


Co zauważyłam u siebie:
- skóra po użyciu peelingu była lekko tłusta,
- po całkowitym osuszeniu skóry czułam jej miękkość, gładkosć,
- zmniejszyły się zaczerwienia chociaż i tak mam ich niewiele
Reszty u siebie nie zauważyłam :)

Skład:


Peeling zamknięty jest w miękkiej plastikowej tubce. Szata graficzna dość bogata - takie kolory są miłe dla oka i osobiście mi przypadły do gustu :) Tubka jest bardzo miękka więc wydobędę z niej cały peeling ;) Zamykanie typu 'klik' , otwierając mokrymi rękoma często miałam problem - tak trzymało ;D


Zapach peeling jest bardzo perfumowany, nie podoba mi się. Konsystencja żółta z masą drobinek - kolorem przypomina mi musztardę ;D Drobinki ciężko się rozpuszczają, dają namiastkę piany. Uwielbiam peelingi Joanny gdzie drobinki rozpuszczając się dają dużo piany i piękny zapach - tu trzeba się namęczyć z tym a i tak większość drobinek zostaje nierozpuszczonych. Peeling wystarczył mi na 3 tygodnie codziennego używania.

To nie jest peeling który na stałe u mnie zagości, ja oczekuję czegoś więcej ;) 
Argan po części mnie zadowolił :P
Krzywdy mi nie zrobił ale efektu wow nie wywoła.
Dostępny w drogeriach.
Za tubkę  60 ml zapłacimy do 13 zł.
Moja ocena: 3/5



  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze