Joanna Oleje Świata, olejek do twarzy i ciała z olejem z makadamia

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:36

Blogosfera została opanowana przez oleje, i mnie to nie minęło ;)
Ten olejek był akurat tym wyczekiwanym przeze mnie i ucieszyło mnie to gdy trafił w moje łapki *.* ;D
Czy naprawdę seria Oleje Świata jest warta uwagi?
Sprawdźcie ;)


Olej makadamia świetnie zmiękcza, odżywia i wygładza skórę, nadając jej promienny wygląd. Innowacyjna formuła preparatu sprawia, że kosmetyk sprawdza się zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i ciała.
Problem
Brak nawilżenia i jędrności
Recepta
Olejek makadamia do twarzy i ciała 2 w 1 z serii Oleje Świata.
Efekt
Zregenerowana i zdrowa skóra, w pełni odżywiona oraz nawilżona.
Składniki wiodące
Formuła preparatu została wzbogacona o olej, który w fantastyczny sposób wygładza i ujednolica skórę. Dzięki zawartości kwasu palmitynowego oraz oleinowego wykazuje mocne właściwości regeneracyjne. Kosmetyk ten jest błyskawicznie wchłaniany przez skórę przez co zyskał przydomek “znikającego oleju”.
Zapach
Delikatny, przyjemny zapach.


Skład:


Olejek używałam:
- na twarz - skóra wyglądała promiennie, zaczerwienienia zostały zredukowane jednak po kilku dniach stosowania na twarzy pojawiła mi się tzw. 'kaszka'
- na włosy - moje włosy pokochały go! nie obciąża ich, doskonale je nawilża i przywraca im blask
- na ciało- tu sprawdza się też dobrze ;) skóra nabrała blasku, moje nowe nabytki czyli rozstępy zmniejszyły się, ujednolicił się ich kolor, skóra stałą się bardziej jędrna ;)

Jedyne co mi nie odpowiada to dozownik. Nie lubię takich 'atomizerów' bo zazwyczaj wylewa mi się za dużo produktu, który ucieka mi między palcami :P  Butelka przeźroczysta pozwala nam kontrolować poziom olejku. Olejek jest dość lejący, ma niezwykle piękny, aromatyczny zapach;) Zapach utrzymuje się jakiś czas na skórze ;) Butelka ma pojemność 100 ml, dla mnie to stanowczo za mało ;P no dobra potrzebuje więcej bo moje opakowanie dobija już dna :P


Ogólnie jestem z niego zadowolona ;) Na twarz już nie stosuję ale na włosy i ciało jak najbardziej;) Mam nadzieję, że niedługo pojawi się w naszych lokalnych drogeriach ;) 
Cena za butelką 100 ml powinna wynosi około 10 zł ;)
Ja poproszę większą wersję i z innym dozownikiem :P
Moja ocena: 4,5/5


  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze