Aussie Frizz Miracle szampon z ekstraktem z liści australijskiego eukaliptusa

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:09

Cześć :)
Przez ostatnie kilka tygodni do mycia moich włosów używam całą serię Frizz Miracle od Aussie :)
Zdanie mam wyrobione, więc przyszła pora by i wam bliżej przedstawić całą czwórkę ;) Na pierwszy ogień idzie szampon :)


Ta seria Aussie dedykowana jest włosom puszącym się, niezdyscyplinowanym - głównie dla posiadaczek loków. Więc jeśli macie proste włosy nie sięgajcie po nią - moja siostra wypróbowała i powiem wam, że po użyciu jej włosy były w stanie tragicznym ;/

 Info : ( ze strony rossnet.pl)

Szampon z ekstraktem z liści eukaliptusa, który sprawi, że nareszcie wszystko się ułoży. Pozwala odzyskać kontrolę, wygładzić napuszone włosy i kontrolować niesforne kosmyki.

A teraz z buteleczki, wybaczcie będę zołzą i nie przetłumaczę :P


Pokochałam ten szampon! ;)
Pieni się mocno, dobrze oczyszcza, nie podrażnia skóry głowy :)
Nie plącze włosów ani ich nie obciąża ;)
Po umyciu nim włosy są świeże do 4 dni :O
Moje loki wyglądają zdrowo, są miękkie, układają się tak jak chce a poza tym widzę, że cała seria im służy! ;)

Skład:


SLS, a ekstrakt z liści eukaliptusa tak daleko w składzie ...


Butelka plastykowa z biało - fioletowym motywem. Naklejki się nie odklejają :) Małe kangurki są tak urocze ♥ ;D Butelkę można postawić na głowie ;) Dla mnie minus to aplikator, trzeba sporo siły by nadusić i by wyskoczył nam dozownik ;/ strasznie uciążliwe jest to w szczególności gdy ma się mokre ręce ;/
Wbrew pozorom z dozownika wylatuje nam odpowiednia ilość szamponu :)


Na zdjęciu tego nie widać ale szampon jest dość gęsty, w kolorze niebieskim! ;)
Pachnie gumą balonową :O zapach lekko czuć na włosach ale tragedii nie ma ;->
Muszę powiedzieć, że szampon jest bardzo wydajny - stosuję go przy każdym myciu ( 2 razy w tygodniu) dopiero zużyłam połowę butelki;P

Z szamponu jestem bardzo zadowolona ;)
Kolejny minus to to, że nie ma żadnej naklejki w języku polskim - moja sis nie za bardzo zna angielski więc jej ciężko było dowiedzieć się co szampon zapewnia ;/
Moja pojemność to 300 ml i kosztuje około 20 zł
Dostępny w Rossmannie.
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze