Aussie Frizz Miracle odżywka do włosów z ekstraktem z liści australijskiego eukaliptusa

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:48

Jakiś czas temu pisałam wam o szamponie Aussie klik. Skoro był szampon to jest i odżywka, w sumie jedna z dwóch którą posiadam i która poszła na pierwszy ogień ;) Post powstawał długo: raz odżywka była hitem innym razem okazała się dnem i to dosłownie a skoro już ją wykończyłam to czas na parę słów ;)

  
Moja gromadka to cała seria Frizz Miracle i muszę powiedzieć trochę się obawiałam bo czytałam niepochlebne opinie ;/ więc mówię z góry to nie jest seria dla posiadaczek prostych włosów tylko dla loczków :P

O produkcie / ze strony rossnet.pl/ oraz skład:

Odżywka z ekstraktem z australijskich liści eukaliptusa przeznaczona do napuszonych włosów. Wygładza i kontroluje niesforne kosmyki. Przejmij kontrolę nad napuszonymi włosami. 


Odżywka dobrze wygładza włosy, po jej zastosowaniu są miękkie i lejące - prawie jak w filmie ;D Nie puszą się, kosmyki nie uciekają ;) Nie obciąża włosów ani nie powoduje ich szybszego przetłuszczania się. Nie podrażnia skalpu i nie powoduje swędzenia czy łupieżu
No to tyle w kwestii jej plusów ;)


'Atomizer' taki sam jak w przypadku szamponu, z tym że tu często 'dzióbek' nie chce wyskoczyć ;/ Szata graficzna typowa dla Aussie biel i fiolet, oczywiście nie ma żadnej wzmianki w języku polskim ( dlatego nie pokazuję wam info z butelki, pominęłam tą część :P) Butelka mocna, plastykowa z uroczymi kangurkami ;D ♥ Ciężko wydobyć produkt od połowy - atomizer nadal dozuje ale odżywka lata w różne strony ;/


Odżywka ma kolor niebieskawy, szkoda że nie mogłam tego uchwycić :-( jest dość gęsta. Łatwo się ją rozprowadza. Odżywka jest bardzo wydajna starczyła mi na 2,5 miesiąca ( nie żałowałam jej sobie!) a używam ją na zmianę z Frizz Remedy ( o niej niedługo). Zapach gumy balonowej, po jakimś czasie drażni i lekko czuć go na włosach.

Tą odżywkę oceniam całkiem pozytywnie. Spełnia to co ma, jest wydajna i ma specyficzny zapach ;) Moje loki ją pokochały ;) Skręt jest wyraźniejszy ;) Śmiało mogę ją polecić ;)

Dostępna w Rossmannie.
Za butelkę 250 ml zapłacimy około 17 zł
Moja ocena:  4 /5

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze