Chwile w zdjęciach #2 - wrzesień i październik

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:13

Cześć :)
Im zimniej na dworzu tym bardziej nie chcę mi się wychodzić i robić cokolwiek :P 
Tak też było ze zdjęciami, nie miałam weny albo mówiłam później :P Nie ma tego dużo ale jakoś te miesiące nie są dla mnie zbyt obfite w wydarzenia ;P


1. We wrześniu od mojego K dostałam jedną białą różę ♥ ponad 2 tygodnie stała w wazonie o.O skubana! 
2. No i kolejne kwiaty! :) tym razem bukiet październikowy .. też od mojego K, przetrwał tydzień, herbaciane róże szybko zwiędły :(
Bo chyba wspominałam, że mój K co miesiąc kupuje mi kwiaty?!;D


3. Mądre słowa od coca coli ;D
4. Wypad z moim do galerii ;D oczywiście musiałam zjeść stripsy ♥♥
5. Najsłodszy 7 days jaki jadłam! Po 2 kęsach mnie mdliło, zbyt słodki krem kokosowy ;P Wybaczcie 'obdarte' pazury :P
6. Zrobiłam pijane misie :D te duże były wielkości łyżki stołowej, z połowy słoika 'przegryzłam' jednego a resztę mama, sama wódka! :D


7. Mój 8 letni kot, pokazuje mi gdzie mnie ma, jak chcę zwalić go z mojego łóżka i poduszki! ;D
8. A to misia, przybłąkała się na początku września i już u mnie została <3


 9. Halloween! I dynia zrobiona przez moją mamę <3 ;D

A u was co się ciekawego wydarzyło?:)

  • Share:

You Might Also Like

21 komentarze