Bioderma Sebium Gel Moussant / antybakteryjny żel do myci twarzy

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:48

Witam panny milusińskie ;D
Dziś przychodzę do was z kolejnym produktem Biodermy. U siebie goszczę 4 ich produkty z czego przy ostatnim jeszcze nie doszłam do czego jest ;D Kiedy moja Nivea się skończyła bez wahania zabrałam się za ten żel, czy i tu Bioderma okazała się niezawodna? ;>


Ach tak, ładny ten niebieski kolor ;D zaraz przykuwa uwagę.. uwaga to nie kolor tubki tylko kolor żelu! ;)
Na opakowaniu większość informacji mamy po francusku więc tu wstawiam ze strony Biodermy :)

  Delikatnie oczyszcza skórę


 Łagodna baza myjąca, nie zawiera mydła


 Działa antybakteryjnie, nie wysusza skóry
siarczan miedzi, siarczan cynku

 Normalizuje jakość sebum, dzięki czemu ogranicza powstawanie krost i zaskórników
opatentowany kompleks FLUIDACTIV®


Wskazania:
 Codzienna higiena skóry tłustej, mieszanej oraz trądzikowej
 Może być stosowany przez Panów jako pianka do golenia przy zapaleniu mieszków włosowych

Musze powiedzieć, że to kolejny produkt który spełnił swoje zadania. 

Skład:


Żel nie podrażnia ani nie wysusza. Zauważyłam, ze cera się poprawiła krostki się pojawiają bardzo rzadko ( no u mnie już prawie wcale ;P) Używam go rano i wieczorem, więc skóra jest odświeżona, miła w dotyku i taka 'wow' ;P


Tubka wykonana z sztywnego plastiku z zamknięciem typu 'klik'. Muszę przyznać, ze to zamknięcie bardzo dobrze trzyma, mam problemy z jego otwarciem :P Dodatkowo było zabezpieczone paskiem ;) Butelkę mogę spokojnie postawić na głowie. Żel nie jest ani zbyt gęsty ani zbyt lejący, w niebieskim kolorze. Pieni się słabo, delikatnie chyba w sam raz na twarz ;D Zapach wydaje się być męski o.O tak zdecydowanie zapach jest męski ;)

Mój żel to miniaturka, 100 ml i wystarczyła mi na około 5 - 6 tygodni użytkowania 2 razy dziennie.
Regularna pojemność to 200 ml ( z pompką) lub 500 ml .
Za pojemność 200 ml zapłacimy do 20 zł ( np, na jpkosmetyki.pl)  a pojemność 500 ml kosztuje do 40 zł ;)
Myślę, że warto go kupić dobrze oczyszcza twarz, daje świetny efekt i wystarcza na długo;)
Moja ocena: 4/5 ( ogromny minus za zamykanie:P)

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarze