Tołpa Spa Bio ani stress kąpiel borowinowa

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:30

Minęła niedziela a ja tak zabiegana i luźnego postu nie było - to nic, nadrobię ;D
Która z nas nie chciałaby być teraz w SPA zażywać kąpieli, masaży?;> no tak każda, ale zaraz zaraz sama jestem masażystką ! ;D więc zapraszam do mnie i nawet coś do kąpieli się znajdzie a mianowicie kąpiel borowinowa od Tołpy ;D Ja mam wobec niej mieszane uczucia ( tak! miałam z nią styczność wcześniej znaczy z borowiną :P) ale ta różni się od tego co znam;)


W sumie produktów Tołpy mam 6 albo 7 ;) Ten jest drugim, który miałam dopiero w użyciu i muszę wam powiedzieć, że pupy nie urywa ;D

Informacje od producenta czyli kilka ciekawostek :)

Kąpiel borowinowa poprawia samopoczucie i zapewnia naturalną odnowę biologiczną. Odpręża i relaksuje, uwalnia od stresu i napięcia. Wspomaga eliminację toksyn, oczyszcza i wzmacnia ciało. Zmniejsza dyskomfort powstały w wyniku wysiłku fizycznego, przepracowania i przeciążenia. Zawiera naturalne olejki z szałwii, lawendy i geranium.
Sposób użycia: przed użyciem wstrząśnij. Wlej 50ml (ok. 8 nakrętek) kąpieli na wannę wody. Stosuj 2 razy w tygodniu, szczególnie po ciężkim dniu lub intensywnym wysiłku fizycznym. 


Skład:

 Peat Extract, Polysorbate 20, Glycerin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Leaf Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Salvia Sclarea (Clary) Oil, Cellulose Gum, Silica, Disodium EDTA, Disodium Phosphate, Citral, Linalool, Citronellol, Geraniol, Limonene, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.

Niby ma być fajnie a nie jest bynajmniej nie dla mnie. Tak mam wannę więc czuję się bezkarna używają tego ;D ale co z tego skoro zadowolona nie jestem?
Po 1: nie czuję, żadnego odprężenia, relaksu moje nogi, ciało staję się ciężkie, jakbym własnie przebiegła z 100 km ;D także nawet nie chce mi się po żel / gąbkę sięgać ;P
Po 2: samopoczucie mi się tez specjalnie nie poprawiło - wina zapachu, o którym ciut później
Po 3: oczyszcza i wzmacnia ciało, po części tak, zauważyłam, że skóra jest lekko natłuszczona pod jego wpływem 
Po 4: albo mam pecha do ich kosmetyków albo jestem jakaś ferelna ponieważ po każdej takiej kąpieli na moich pleckach pojawiają się liczne krostki ;/


Nasza kąpiel zamknięta jest w plastikowej butelce - z początku myślałam, ze butelka jest brązowa, błąd jest przeźroczysta i zauważamy to wraz z ubywaniem produktu ;) Oczywiście posiada atomizer, który działa sprawnie - swoja drogą po co on skoro zalecają wlewać '8 nakrętek'? ;>


Nie jestem fanką zapachu borowiny ale tu jest bardziej drażniący, nie lubię go ;/  Zapach utrzymuje się bardzo długo w powietrzu, czuć go jeszcze 2 godziny po kąpieli.Wlewając do wanny barwi wodę na brązowo, dając 'lekką' pianę . W moim przypadku zawsze muszę po tym produkcie wyczyścić wannę, ponieważ zostawia brązowy nalot. Myślę, że nie ma sensu wlewania 8 nakrętek do 1 kąpieli analogicznie nasz butla ma 270 ml a 8 nakrętek daje nam około 50 ml to produkt powinien wystarczyć nam na około 5 użyć. Mało jak dla mnie. Ja wlewam 4 nakrętki i jest dość, i z racji takiej kąpieli wystarczyło mi na 11 może 12 razy.

 Nie jest to produkt po który wrócę.
W kąpieli chcę czuć się przyjemnie odprężona i otaczam się zapachami kwiatowymi, owocowymi ten należy do kategorii tych 'nie - umilaczy' 
Dostępny na stronie Tołpy.
Za pojemność 270 ml zapłacimy 29,99 zł.
Moja ocena: 3/5

  • Share:

You Might Also Like

17 komentarze