Kwietniowe denko # 8

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:44

Jestem dziwna i mówię to, mając pełnię władz umysłowych ;D. Im mniej kosmetyków kupuję - tym mniej  zużywam ;D. Nie wiem czy mam jakiś defekt ( pewnie jakiś w mózgu by sie znalazł ^.^) czy po prostu lenistwo w zużywaniu przeszło na wyższy poziom albo po prostu moje kosmetyki nie chcą się konczyć ? Powiedzcie, ze czasem też wam się to zdarza ;D


Tak jak pisałam na wstępie, denko kwietniowe jest małe. Przeważnie sama pielęgnacja - byłoby tego więcej ale część produktów które u mnie się nie sprawdziły oddałam siostrze i wiem, ze jej podpasowały ;P. A więc do rzeczy a raczej do śmieci ;)


1. Ziaja, Intima - to moje drugie opakowanie i chyba nie ostatnie. Nie przebija Biodronkowego 'hitu' ale jest ok - tylko, że mógłby się mniej pienić! ;) Kupię ponownie.
2. Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, peeling drobnoziarnisty ...-  jestem wielką fanką peelingów ale ten dla mnie jest zbyt drobny ;x, wolę mocniejsze zdzieraki - ten idealny dla wrażliwców! Recenzja klik, nie kupię.
3. Oriflame Nature Secrets, żel pod prysznic - dość gesty, pienił się dobrze ale zapach nie do końca mnie przekonywał do siebie ... nie kupię
4. Joanna Naturia olejek do kąpieli i pod prysznic, wanilia i śmietanka - ale on pachniał! Zapach wanilii lubię a ten tak samo jak masło rozpieszcza zmysły! Kupię ponownie


5. Farmona, Sweet Secret, wniliowy krem do rąk - i znowu wanilia! Całkiem ładny zapach, działanie też ok i z pewnością kupię ponownie.
6. AA Eco maseczka ściagająca... - moja ulubiona! jedna z lepszych , szkoda, że już u nas ich nie ma ale mam nadzieję, ze wrócą! Recenzja klik, kupię ponownie.
7. Isana odżywka do włosów kręconych -  moje włosy bardzo ją polubiły! mimo, ze nie lubię 'pudla' na głowie to efekt po niej jest dobry ;) Recenzja klik, kupię ponownie
8. Alterra, szampon regenerujący ... -  szampony tej firmy kupie ale w innych wersjach , ten niekoniecznie ;) Fajny ale już miałam, czas na 'nowe' ;D , recenzja klik, tej wersji nie kupię


9. AA Nature Spa, olejek ... - ulubieniec do włosów! W denku ląduje co miesiąc! W szafce mam otwarte ostatnie opakowanie buu ;x recenzja tu, kupię ponownie
10. Evina, zmywacz do paznokci - kupiony na szybkiego ;), jako dziecko lubiłam to opakowanie i nakrętkę w kształcie 'kwiatka', ciut śmierdzi ale przecież kosztuje tylko 1 zł! ;) Kupię ponownie
11. Essence, all about matt, baza pod makijaż - moja pierwsza baza! Będę ją miło wspominać i powiem wam, że nie wiem jak mogłam bez niej żyć! :) Recenzja klik, kupię ponownie
12. My Secret Natural Beauty - paletka 'nude look' bodajże ;) Lubię neutralne kolory ale te były strasznie jasne i słabo je widać ! I dość szybko znikały z paczadełek ;c nie kupię ponownie
13. Vitea, krem matująco - normalizujacy - najlepiej wydane 10 zł! Dobry krem, który moja skóra pokochała <3 Niestety nie jest już u nas dostępny buu ;x, recenzja klik, kupię ponownie


14. Chusteczki nawilżane Dada - używam je do wszystkiego! Łącznie z wycieraniem kurzu hahaha ;D a najbardziej lubię je za to, że mają 'misie' na sobie ;D kupię ponownie
15. Nivea - kolejne mydełko, już stali bywalcy, oprócz kostek Dove tylko je mogę używac bez obaw o 'wysuszenie' ;) Kupię ponownie
16. Garnier Color Naturals ... - no i się farbowałam! Kolor mi się podoba, i często będe wracać do tej farby ( no chyba, że będe mieć Loreala pod ręką:P) efekt do zobaczenia tutaj, kupię ponownie

I standardowe pytanie: miałyście coś z tego?;D

P/s udanych majówek! ;-) bo u mnie od nocy pada -.-

  • Share:

You Might Also Like

79 komentarze