AA

AA Sensitive Nature SPA - regenerujący olejek do kapieli GRANAT

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:38

Kiedy tylko zobaczyłam u nas w sklepie serię AA oniemiałam ;O taki luksus u nas? :O Zaraz kupiłam sobie kilka produktów, w tym ten olejek ( żałuję, że nie kupiłam kilku sztuk bo rozeszły się na pniu ;x) A jeszcze jak wam powiem na końcu cenę to po prostu walnijcie mnie i każcie kupić tego więcej :-D


Seria AA Sensitive Nature Spa jest w kilku propozycjach owocowych: borówka, mango, limonka,żurawina, kokos ( u nas dostępny tylko krem do rąk) i grant - z tej serii u nas tylko był olejek więc go mam ;D

Info od producenta:


  Jestem na tak! Obietnice producenta spełnione i tu mega plus ;)

Skład:


Myślę, że nawet najbardziej wybrednym osobom by się spodobał ;D

Nasz olejek dostajemy zapakowany w tekturowy kartonik, który zawiera wszystkie ważne informacje w kilku językach. Dopiero otwierając kartonik ukazuje nam się 30 ml butelka, zaznaczę SZKLANA butelka ;)
Butelka posiada pepitkę, która pozwala nam dozować olejek.  Czyli naciskamy plastikową końcówkę u góry - ta pobiera olejek - potem naciskamy i wlewamy kropelki do wanny ;)


Za butelkę i pepitkę daję minus - no bo jak ja mam dozować olejek do wanny pepitką?  Dlatego ja wlewam prosto z buteleczki :D Lubię stawiać takie rzeczy na wannie i dolewać sobie więcej  a w tym przypadku to grozi potłuczeniem :-D Zapach jest niesamowity! <3 unosi się długo w powietrzu, już wyczuwalny po odkręceniu pepitki doprowadza nasze zmysły to uczty! :) Po 4 kąpielach z olejkiem mam go jeszcze połowę - a nie żałuję sobie ! :) Jak będzie dostępny w sklepie to kupię kolejne butelki :)


Olejek bardzo dobrze natłuszcza naszą skórę podczas kąpieli. Zapach jest rozkoszą dla zmysłów. Po kąpieli z nim nie musimy sięgać po balsam, skóra jest ukojona, nawilżona i bardzo miła w dotyku :) A poza tym do kąpieli przestałam go używać ... bo sprawdza się na włosy! Moje loczki po nim mają obłędny skręt, sa miękkie, puszyste i 'prosto jak od fryzjera' ;)

A tak wyglądają moje włosy po olejowaniu tym olejkiem :)




Jestem za tą serią! Chociaż na stronie sklepu AA ceny są kosmiczne! :O Chciałabym wypróbować serię mango i kokos <3
Na stronie AA nasz olejek kosztuje od 39 ( w promocji) do 45 zł, ja normalnie daje za niego 6 zł ;D teraz mnie bijcie, że kupiłam tylko 1! :-(

Dostępny na stronie AA lub jak macie szczęście to w małych drogeriach ;)
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

20 komentarze