Co mi w duszy gra #2

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:56

Obiecuję, że się poprawię! Moja 'luźna niedziela' ostatnio została zaniedbana ;x ale dziś będzie muzycznie :P Jako, ze muzyka towarzyszy mi codziennie, od rana do nocy to dziś dzielę się z nią wami :)
Nie słucham radia :-) ale dziś na tapetę idzie wszytko co załyszałam w radiu lub / i podejrzałam u znajomych ;) Nie będzie tu moich imprezowych ulubieńców - tego przecież nie grają ;P ale nawet takie osoby jak ja żyjące muzyką electro, house i innym takim pierdołkami od czasu do czasu sięgają po 'lżejsze' klimaty ;)

1. Taylor Swift - Blank Space



Lubiłam jedną jej piosenkę 'trouble...' coś tam coś :P Tą lubię za teledysk, aktorka z niej całkiem fajna :-D

2. Ecoshmit - Cool Kids



Podobno to rodzeństwo Polaków! Szok i szacunek, przepadłam na refrenie i magicznym, prostym teledysku ;)

3. The Vamps & Demi Lovato - Sombody To You



W sumie nie wiem co w niej jest takiego, nie słucham 'boysbendów' w szczególności na które podatne są małolaty :-D No ale fajnie się przy niej pisze posty :D

4. Becky G - Can't Stop Dancig



Sympatyczna dziewucha z  szparą miedzy zębami i mega czerwonymi ustami! :D Chwytliwy refren ;)

5. G.R.L - Ugly Heart



Ach ta melodia <3

6. Aron Chupa - I'am than Alabatroaz


U każdego znajomego widziałam to na fb więc i sama przesłuchałam. Spodziewałam się 'popowego' grania a tu mamy bas :D 

A wam co ostatnio wpadło do ucha zasłyszane w radiu?:)

P/s Mamo! 
Wszystkiego najlepszego w dniu 51 urodzin! ♥

  • Share:

You Might Also Like

9 komentarze