Wyniki Włosowego rozdania!

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:45

W ten deszczowy dzień mam nadzieję, że jedna z was sie uśmiechnie :-). Przychodzę wam dziś ogłosić wyniki rozdania ;) Ale na wstępie powiem: dziękuję każdej z was za UZUPEŁNIENIE zgłoszenia! Jestem konsekwentna i tylko takie brałam pod uwagę! Prośba o uzupełnienie była i w osobnym poście jak i pod postem konkursowym dlatego ubolewam, ze większość 'nie doczytała' informacji do końca

Jeśli chodzi o wasze wypowiedzi podobała mi się każda! Chętnie bym nagrodziła każdą z was ale mój budżet na to nie pozwala ;x  Jednak w wyborze pomogła mi koleżanka i to jej głos zdecydował, ze wgrana leci do :


Kochana gratuluję i już piszę mejla do Ciebie :) czekam 3 dni na odpowiedź ;)

P/s na blogu będą się pojawiać zabawy z pytaniami konkursowymi a jeszcze w tym tygodniu na Fb ruszy 'szybkie rozdanko' bądźcie czujne ;)

Miłej niedzieli! ;*

  • Share:

You Might Also Like

25 komentarze