Rozdanie na 'Dzień kobiet' :-)

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:48

Zabijcie mnie! Chciałam wczoraj dokupić kilka kosmetyków AA na to rozdanie ale kiedy poszłam do sklepu to co? 'Zamknięte z powodu remontu' ja pierdykam! -.- także pomyślałam, ze zrobię misz masz i przychodzę do was z tą gromadką ;) A, że 8 marca mamy nasze 'swięto' więc uznałam, ze to dobra okazja by jedna z was mogła zrobić sobie domowe SPA ;)

Baner :)

Wybaczcie mi jakość zdjeć ale jak na złość, przy tak pięknej wczorajszej pogodzie padły mi baterie w aparacie także robiłam je na szybko :-D

Co musicie zrobić?
Niewiele ;)

Obowiązkowo trzeba być obserwatorkami bloga + 1 los 
I to wszystko ;)

Dodatkowe 2 losy przyznaję, ze wszelką formę udostępnienia ;)

Proste? Proste ;) chciałam zrobić pytanie ale to może przy innej okazji ;)

Wzór

Obserwuję jako: ...
Udostępniłam informację: nie / tak + link
email:

Teraz bliżej o nagrodach ;) 


1. Uroda, Kwiaty Polskie -  krem chaber / 50 ml
2. AA eco maseczka ściagająca z organicznym ekstraktem z ogórka ( mój ulubieniec! pojawi się kiedyś na blogu) / 50 ml
3. AA eco scrub do twarzy - śliwka / 125 ml
4. Isana oliwkowy krem do rąk /  100 ml


5. Sensique Velvet Touch cień nr 153
6. Golden Rose Rich color lakier o numerze 31
7. Isana pomadka Fruit & gloss
8. Golden Rose pomadka z woskiem pszczelim nr 98 ( w odcieniu nude )


I saszetkowce:

9.Ziaja liście zielonej oliwki oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem  / 7 ml
10.2 olejki do kąpieli od Marion Spa: arganowy i kokosowy / 2 x 20 ml
11. Isana sól do kąpieli fiołek i koniczyna / 80 g
12.Rival de Loop maseczka Q10 przeciwzmarszckowa / 2 x 8 ml
13. Rival de Loop maseczka złuszczająca peel- off / 2 x 8 ml

Ale zanim przstąpisz do zabawy przeczytaj REGULAMIN:

1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłaszać się można do 16.03.2015 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe, pełnowymiarowe, nieużytkowane w żaden sposób, zakupione na potrzeby rozdania
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby ZGŁOSZENIE było ważne  trzeba spełnić warunek obowiązkowy.
8.. Anonimowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
9. Z przyczyn niezaleznych rozdanie może zostać przerwane bądź przedłużone o czym zostaniecie ponformowane.
10. Z zwyciężcą skontaktuję się mailowo.

Zapraszam i życzę powodzenia! ;)

  • Share:

You Might Also Like

310 komentarze