AA Eco maseczka ściągająca z organiczym ekstraktem z ogórka

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:39

Przedstawiam wam mojego cudaka! I tak kosztował mnie 6 zł ale czy to ważne? ;D. Do masek podchodzę sceptycznie - zwłaszcza tych co się trzyma na twarzy kilka minut ;). Ta jednak okazała się na tyle dobra, ze planuję zrobić jej zapasy - ale ale, jeden egzemplarz możecie wygrać w rozdaniu ;]


Serie Eco i Nature Spa szturmem podbiły moje serce ;). Nie ma rzeczy która mi nie przypasowała ;). W tym momencie żałuję, że nie kupiłam kokosowego kremu do rąk ;x

Od producenta:


Na plus oceniam działanie ;). Przy regularnym stosowaniu pory są zwężone, skóra nabiera blasku, sprężysości. Nie mówię już o świetnym oczyszczeniu! ;). Maska nie podrażnia, nie uczula, jedynie na polikach po 1 razie zauważyłam zaczerwienienie - póżniej już nie ;)

Skład:


Dla mnie to czarna magia ale widzę, ze ekstrakt z ogórka przy samym końcu .... :-(

Maskę otrzymujemy zapakowaną w kartonik, na którym mamy wszystkie informacje. Sam produkt zamknięty jestw miękkiej, plastikowej tubce. Tubka ma odkręcaną nakrętkę, z małym dozownikiem - myślę, że wydobędziemy z niej całą zawartość ;). Maskę łatwo się rozprowadza, dość szybko zasycha na twarzy, daje uczucie ściągnięcia - łatwo się ją zmywa. Minusem jest zapach - zapach farby olejnej! KOSZMAR! Wbrew pozorom maska jest wydajna - o ile uzywacie jej 2 razy w tygodniu .


Maskę lubię i nie raz u mnie zagości ;) Przymknę oko na jej zapach - bo tylu zastosowaniach już przywykłam do niego ;)
Za tubkę 50 ml zapłącimy do 30 zł na allegro, na kosmetykiaa.pl 40 zł.
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

25 komentarze