Styczniowe nowości w kosmetyczce;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:38

Skoro było denko to i czas na nowości ;) Nie było tego dużo a drogeria gdzie kupuję kosmetyki nadal przed renamentem i wszystko strasznie przebrane -.- luty powinnien być bardziej owocny ;D  P/s w tym momecie siedze u dentysty - 3majcie kciuki, zebym nie uciekła ;D A więc zapraszam :)


Pierwsze zakupy są z 2 stycznia ;)
Krem Vitea, do cery mieszanej - matująco normalizujący, kosztował całe 10 zł ;D w użyciu od 3 stycznia więc niedługo powinna pojawic się notka ;)
Ziaja krem do stóp i rąk, kosztował 4,50 zł po 3 tygodniach stosowania dobija dna więc czas wystukać notkę ;)
Pilniczek z Donegal - ulubiony 2,99 zł ;)


Ziaja liście zielonej oliwki woda tonizująca -jak tylko skończył się tonik z Tołpy zaczęłam ją stosować ) Dałam 5,69 zł
Ziaja liscie zielonej owliwki oliwkowy peeling drobnoziarnisty - na razie czeka na swoją kolej, 6.99 zł


W magazynie 'Dziecko' upolowałam peeling i 'balsam' z Perfecty :) Wydałam na oba kosmetyki 13,98 zł


Mała drogeria jeszcze nie dostała nowego towaru, ma się na dniach pojawić ale zdążyłam kupić kolejny olejek z granatem od AA - 6 zł i maseczkę ściągającą też 6 zł .


Na gwałt potrzebowałam jakiegoś podkładu więc skusiłam się na podkład mineralny od GR, 19.99 zl
Do koszyka wpadł też biały lakier z GR 4.69 zł


Pracownia Porannych Przyjemności czyli E. ;* organizowała konkurs wraz z marką Pantene i zostałam w nim drugą lauretką - w łapki wpadła mi seria przeciw wypadaniu wlosów, notes oraz opaska :D


Mania zakupów udzieliła się tez mamie - w Lewiatanie znowu pojawiły się szampony z Ev'a w rewolucyjnej cenie 1,99 zł

Ostatnie zakupy to Rossmanowe promocje z końca stycznia, oprócz rzeczy dla siebie kupiłam tez kilka na rozdanie ;D


Alterra szampon coś około 4 - 5 zł
Iana odżywka do loków ;D 6 - 7 zł
Isana pianka do golenia zielone jabłuszko - dałam 3,99 zł mimo, ze na etykiecie Rossmanna pisało 5,29 zł a żadnej promocji nie było ^.^



Isana sól do kapieli 1.79 zł
Rival de Loop - maska na dobre samopoczucie coś około 2 zł
Wibo granite sand nie pamiętam ile 5 - 6 zł
no i pingwinek z Isany 2.99 zł ;)

Znacie coś z tego?;)

  • Share:

You Might Also Like

39 komentarze