Miss Sporty So Matte Perfect Stay

By Rupieciarnia drobiazgów - 15:36

W końcu udało zabrać mi się za tego posta! Z małym poślizgiem ( takim małym, ze od lata:P) ale post ujrzy światło dzienne :-D Tu zaznaczyć muszę, ze uwielbiam podkłady Miss Sporty, są tanie, dają zadowalający efekt więc nie mogłam obojętnie przejść obok ich nowości ( taaaaak nowością to było w  czerwcu :-P) A że gagatek od kilku miesięcy gości na buźce to dziś parę słów o nim ;)

Z początku widziałam same zalety w tym podkładzie jednak z biegiem czasu zauważyłam ogromne wady ;-/ .

Od producenta: / ze strony rossnet.pl/

 Podkład zapewnia nieskazitelną, zdrowo wyglądającą cerę aż do 14 godzin. Kontroluje wydzielanie sebum i gwarantuje matowe wykończenie makijażu przez wiele godzin. Lekka formuła nie zatyka porów i pozwala skórze oddychać. Zawiera witaminy A, C, E oraz antyoksydanty, by chronić skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Nie ściera się, nie brudzi ubrań. Nadaje się do każdego typu cery. Testowany dermatologicznie.

Mój odcień to 01 czyli najjaśniejszy z całej trójki.  co mogę o nim powiedzieć?
Do mojej jasnej ( bladej) karnacji jest odpowiedni - idealnie wtapia się w skórę, nie zapycha, jej  koloryt jest wyrównany, nie tworzy efektu maski. Minus ogromny za to, ze bardzo szybko gęstnieje nakładając na twarz - trzeba się 'streszczać' z jego nakładaniem bo później jest już ciężko. Matuje ale w małym stopniu - mi to nie przeszkadza bo i tak zawsze daje puder w kamieniu na koniec ;) 14 godzin? włóżcie między bajki w przyzwoitym stanie podkład utrzymuje się  do 6 godzin. No i nie podkreśla suchych skórek  - tego się obawiałam bo bardzo często i gęsto skóra schodzi mi z noska ale ich podkreślenia nie zauważyłam ;)

Skład:

Aqua/Water/Eau, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Butylene Glycol, Talc, Coco-Caprylate/Caprate, Glyceryl Stearate, Isostearic Acid, Lanolin Alcohol, Triethanolamine, Cetyl Alcohol, Kaolin, Stearic Acid, Magnesium Aluminium Silicate, Steareth-21, Stearyl Alcohol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Caprylylglycol, Lecithin, Cellulose Gum, Disodium EDTA, Steareth-2, Xanthan Gum, Sorbic Acid, Propylene Glycol Laurate, Propylene Glycol Stearate, Polysorbate 20, Sorbitan Laurate, Laureth-4, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, [May contain/Peut contenir /+/-: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77492, CI 77491, CI 77499)].


Podkład zamknięty jest w plastikowej tubce z pompką typu airless. Niestety wszystkie napisy z niej się ścierają. Pompka czasem się zacina ;/ Tubka jest lekka, poręczna. Ze względu na szybkie gęstnienie podkładu ja na swoją twarz wyciskam dwie pompki . Tubka jest przezroczysta ale dopiero na końcu ( bynajmniej u mnie) dało się zauważyć, ze podkładu ubywa. Zapach typowy .


Podkład sprawdza się pół na pół. Nie żałuję, ze straciłam na niego pieniądze ale więcej już go nie kupię.
Dostępny w Rossmannie. 
Pojemność 27,3 ml,cena 15,99 zł.
Moja ocena: 3/5

  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze