Zmaluj się! - świąteczne rozdanie ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:56

No i nadszedł ten dzień ;) Tydzień temu zakończyłam jedno rozdanie a dziś mam już dla was kolejne ;) No i jest obiecana kolorówka ;) Dołożyłam też kilka innych rzeczy i mam swoje małe gronko ;) A co dokładnie możecie wygrać zobaczyć poniżej ale najpierw zasady :)

(banner)

Obowiązkowo:
- należy być publicznym obserwatorem bloga + 1 głos

Nieobowiązkowe:
- udostępnienie informacji o rozdaniu ( notka, baner, Fb) + 2 losy
Moje top gadułki jeśli zechcą brać udział otrzymują dodatkowe 2 losy .
Łącznie można zdobyć 5 losów ;)

Wzór zgłoszenia:

Obserwuję bloga jako...
Udostępniłam informacje: tak / nie ( link)
Email:
Gadułka: tak / nie

No a teraz bliżej o nagrodach:


Delia krem BB w kolorze naturalnym
Ziaja liście zielonej oliwki  - oliwkowa woda tonizująca z wit. C
Dove krem do rąk z masłem shea


Constance Carrol puder w kamieniu odcień 'warm bronze'
Bielenda masełko do ust soczysta malina
Ingrid Cosmetics cień do powiek nr 14 ( jasny brąz)


GR matte satin nr 202 
GR pomadka z woskiem pszczelim nr 65 czerwień! ;)
NYC Big Bold Mascara 

Wszystkie nagrody są nowe, kupione na potrzeby rozdania :)

Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłosić się można do 21.01.2015 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe, zakupione na potrzeby rozdania
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby zgłoszenie było ważne  trzeba spełnić warunek obowiązkowy.
8.. Anonimowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

Powodzenia! :)



  • Share:

You Might Also Like

320 komentarze