Życie w zdjęciach - mój pierwszy mix zdjęciowy

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:41

Miała się pojawić recenzja ale mam tak koszmary dzień, że sił brak na cokolwiek, coś treściwego napiszę w czwartek :P A teraz będzie dużoooooo zdjęć <3 z okresu kwiecień - czerwiec ;) takie trochę 'o mnie w rysunkach' ;D No to 'leciem' ;D

1. Piwonie <3 ależ pięknie mi pachniały w pracy, zakosiłam mamie z ogródka ;D
2. Lizaczki z odpustu od mamy :) ;*
3. Spacer z mamą - lody panda - wiecie, że pod czekoladą były biało-brązowe? o.O mój po prawej - chłopiec - miał spodnie ;D


4. Tarłam marchew na dużych oczkach .. mój długi paznokieć pękł na pół - tydzień z opatrunkami ;/
5. Lubicie rybki? ja NIEEEE! przez nie nie wchodziłam do łazienki, węgorze -.- mam uraz od momentu kiedy ślizgały nam się po podłodze ;/
6. Mój powiedział, że na urodziny dostanę apteczkę ;D wybity palec!  wypadek sprzed 2 tygodni, uderzyłam o krzesło - 3 dni sinego całego palca ( to był początek), opuchnięte a do dziś nie każdego buta ubiorę bo boli jak jasna choleraaaaaaaaaaa ał ;/


7. 3 szafy ubrań w jednym miejscu ale nie mam w co się ubrać! i nic nie wyrzucę ;D
8. Wyznanie od tymbarka <3 dam mojemu jak przyjedzie ;D


9. 2 godziny do przedstawienia 'Czerwone kapturki' a mi każą rysować ptaszki bo w lesie pusto ;D


10. Smerfetka, Ariel i Tygrysek w dużych formatach <3 tydzień zabawy z pastelami, wycinaniem ale usłyszeć od dzieciaków w podstawówce 'chce też takie, narysuje mi pani?' bezcenne

No to wsio ;D

  • Share:

You Might Also Like

20 komentarze