Ingrid Cosmetics Dream Matt De Lux 01 (21) mineralny puder w kamieniu

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:21

Kiedy przychodzą upalne dni to rezygnuje z fluidu na korzyść pudru. Mam wrażenie, że fluid mi cieknie po twarzy a z pudrem tego nie odczuwam ;). Tymczasem przedstawiam wam mojego 'partnera' z ostatnich tygodni ;)


Ze strony producenta:
Dyskretnie tuszuje wszelkie niedoskonałości cery, doskonale matuje skórę nadając jej ładny naturalny koloryt. Równomiernie się rozprowadza i długo pozostaje na skórze. Ma lekką konsystencję, dzięki czemu ściśle przylega do skóry sprawując, że jest jedwabiście gładka i matowa.
Pojemność 17g

Puder dostępny jest w 6 odcieniach, ja mam najjaśniejszy 01 chociaż u mnie na pudełku pisze 21 (?)

Skład:
talc, zinc stearate, isocetyl stearate, calendula officinalis flower extract, phenoxyethanol, methylparaben, propylparaben, butylparaben, fragrance 
 itp itp aż roi się od parabenów


Opakowanie jest leciutkie, czarne z srebrnymi napisami, które niestety szybko się ścierają - obecnie po dwóch miesiącach nie mam na nim ani jednej literki :-D. Puder jest prasowany, w środku znajdziemy białą gąbeczkę do niego :) Jak widać ja już swoją użyłam i szczerze mówiąc wolę nakładać go pędzlem niż tą gąbeczką ;)



Taaaaaaaaaaaak, puder jest taki jasny - idealny dla bladziocha ;) Co mogę o nim powiedzieć?
Dobrze kryje i matuje, nie robi efektu maski - używam go zamiast fluidu i tez jest ok :) Jednak się sypie i kruszy - przy każdym jego użyciu pyłku jest coraz więcej - zazwyczaj ja to wysypuję :P. Na skórze nie widzę różnicy, koloryt jest ten sam ;) Przy pierwszych użyciach zostawiał mi pyłek na twarzy - jednak po jakimś czasie nic już widać nie było. Jest wydajny - obecny mam już ponad 2 miesiące :) Na skórze utrzymuje się dosyć długo i nie wymaga poprawek :) Po jego nałożeniu skóra jest gładka ale czuję na palcach sam pył , zapach jest delikatny mnie nie drażni. Sam puder ani nie uczula ani nie podrażnia.


Dostępny w małych lokalnych drogeriach i w drogeriach internetowych ;) Ja za swój dałam 5,30 zl - myślę że za taką cenę warto kupić ;)
Pewnie wrócę do niego nie raz, już mam w planach zakup następnego opakowania :)
Moja ocena: Gdyby tak się nie sypał ... 4/5 

P/s obecnie tak wygląda w środku:



  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze