Joanna Argan Oil / Szampon z olejkiem arganowym

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:11

Witajcie w jakże 'piękny', wietrzny i pochmurny dzień! :)
 Na dziś w planach miała być recenzja emulsji do opalania ale po co to komu jak za oknem deszcz i najlepszym rozwiązaniem jest przeleżenie dnia pod kołderką? ;D
Także dziś o produkcie z olejkiem arganowym - w końcu i w moje ręce trafiło coś co ma w sobie ten składnik ;) Olejek arganowy zwykle cieszy się pozytywną opinia le czy tu też tak będzie? Sprawdźmy;)


Szampon przeznaczony jest dla włosów suchych i zniszczonych. Po ostatnim farbowaniu moje włosy nic a nic nie ucierpiały (szok o.O) ale skoro już go kupiłam zaczęłam stosować na wszelki wypadek ;) Opakowanie plastikowe w kolorach przyjaznych dla paczadełka. Pod światłem możemy zobaczyć ile mamy produktu - obcenie mogę powiedzieć, że po 1,5 miesięcznym stosowaniu jego ubytek szacował się do napisu 'szampon' ( mimo, że stosowałam go na zmianę z szamponem z Naturii, 2 - 3 razy w tygodniu).

Od producenta:


Niestety żadne z powyższych zapewnień u mnie się nie sprawdziło ;(

Rzućmy okiem na skład:


SLS na drugim miejscu ... Mimo tego szampon nie pieni się dobrze, nie powoduje dużej piany ;/ Na do dodatek po umyciu moje włosy były splątane czego wcześniej z żadnym szamponem nie doświadczyłam ;/


Jak widać opakowanie ma zamykanie typu 'klik'. Praktycznie ;) i to tyle z plusów;/ Dozownik ma szeroki otwór, więc i naszego szamponu wylewa się z niego dość dużo.


Konsystencja jest dość gęsta, kolor szamponu jest żółtawy o lekkim zapachu - myślę że zapach nikogo drażnić nie będzie ;)

Ale co do działania ... wszystko na NIE  Jak pisałam szampon plącze włosy, prawie wcale się nie pieni, po umyciu moje włosy wyglądały jak 'idź i nie wracaj' szybciej się przetłuszczały ;/ a na dodatek pojawił się łupież ;/ -.- Na moich włosach się nie sprawdził ;/ Żadnego połysku nie ma, regeneracji też nie. Dla mnie to jedno wielkie rozczarowanie. Obecnie szampon oddałam mojej siostrze - może u niej z nim pójdzie lepiej.
Dostępny w każdej drogerii.
Za 200 ml zapłacimy do 8 zł
Moja ocena: 2/5 

*** 
Zapraszam was na bloga do Barbary, u której sami może wybrać sobie tusz jako nagrodę:





  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze