Liebster Award

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:37

A buu ;D gorąco, co nie? Dobrze, że od czwartku chłodniej ;D w końcu moja sis nie będzie za mną krzyczeć 'schowaj piiiiiiiiiiieeeegiii!' ;D -,- 
ale do rzeczy: jakież zdziwienie mnie ogarnęło gdy Sylwia prowadzącego tego bloga  klik
nominowała mnie do tej zacnej nagrody :D Dziękuję ;)
Chyba wszyscy wiecie o co chodzi ale ku woli przypomnienia:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Z góry mówię, że ja nikogo nie nominuję, nie mam do tego głowy na razie;)
I ten moment na moje odpowiedzi:

1. Jakiej firmy jest kosmetyk który chciałabyś mieć?
Dior *.*
2. Ulubiony kolor?
Obecnie siwy, różowy ale też wszystkie neonki i pastele ;)
3. Twój najlepszy kosmetyk?
Takowego nie mam, ale ostatnio najlepszy dla mnie jest balsam z YR no i peeling cukrowy z Bielendy
4. Jak często używasz maseczek do włosów? 
Po każdym myciu, przynajmniej się staram ;)
5. Jak dbasz o swoje ciało?
Stosuję balsamy, peelingi, no i masaż ;D w końcu jestem masażystką/ rehabilitantką z zawodu więc na coś się to przydaje;D
6. Jaki sport najczęściej uprawiasz? 
Spanie hahah ;D a tak szczerze to skacze na skakance staram się dziennie skoczyć 500 i coś raza ale rozwaliłam palca u stopy i na razie mam przerwę ;( kiedyś na blogu zawita mój plan skakankowy :)
7. Jakich kremów najczęściej używasz?
Nivea ;D Dove ;)
8. Czym się kierujesz kupując kosmetyki? 
Marką i składem ;) 
9. Częściej jesz warzywa czy owoce?
Po równi, jestem jak 'kjóliczek' ;D
10. Ile czasu poświęcasz blogowi? 
Codzinnie się staram wejść i sprawdzić co nowego, lubię też zaglądać do innych blogów ;)
11. Najczęściej odwiedzana drogeria? 
Rossmann - chyba dlatego, że moja szkoła medyczna była obok ;D

***

A tu macie zdjęcie z moją mamą z wygranego konkursu wraz z jego opisem;)


 Zdjęcie ma prawie 15 lat, jeszcze w starym życiu i otoczeniu  najbardziej nielubiane przez moją mamę ale ja je kocham  dlaczego? bo wtedy była beztroska, zero stresu tylko my i zapach psa, dzieciństwa i ta nienamacalna wiez i nic porozumienia;) wtedy wszystko bylo proste a mama tylko musiala sie ode mnie odganiac 


  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze