Wakacyjne rozdanie !

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:08

Przygotowałam dla Was małą niespodziankę - wakacje tuż za pasem więc czemu nie sprawić sobie trochę przyjemności ;)?

Robiąc swoje pierwsze zakupy na mazidełka.pl pomyślałam także o moich kochanych czytelniczkach ! A co dla Was mam?


Do jednej z Was poleci:
1.Organic Therapy, mleczko do ciała z wyciagiem z francuskich winogron 200 ml
2. Cztery Pory Roku,  krem do rąk  o właściowściach antyseptycznych 75 ml
3. Bania Agafii , odżywczy szampon do włosów: Regneracja 100 ml
4. Bania Agafii, balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny 100 ml
5. Próbki Sylveco:odbudowujący szampon pszeniczo-owsiany, balsam myjący do włosów z betuliną, lekki krem brzosowy, lekki krem rokitnikowy

Warunki obowiązkowe są dwa: bycie obserwatorem bloga jak i odpowiedzenie na pytanie: Z czym kojarzy Ci się słowo wakacje?


Dla ułatwienia zrobiłam formularz ale jako, źe to moje 'pierwsze dziecko' i gdyby nie działał to proszę o wyrozumiałość i zgłoszenie w komentarzu:

Obserwuję bloga jako:
Odpowiedz na pytanie: Z czym kojarzy Ci się słowo wakacje?
Lubię na FB: tak / nie ( nazwa pod jaką lubisz)
Udostępniłam info na FB: (link)
Dodałam baner na bloga ( adres bloga)
Adres email:

Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłaszać się można do 30.06.2015 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe,  nieużytkowane w żaden sposób, zakupione na potrzeby rozdania
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby ZGŁOSZENIEhttps://blogger.googleusercontent.com/img/proxy/AVvXsEjMCFfFGolP8CwPOcTbS2_1az9ej5mhfl8Xt4OrfM6-zE0TRgaacL-iwmVtbai_GwT_PmcLH8FVBnlxFskHDh18eosZjp5yJDf0grNkQJwBO9CXVEyXWB0Gd_nbFXHE3qFOiXylReZCon3t9o2If6WmSisjQp-51mWK6ow= było ważne  trzeba spełnić warunek obowiązkowy.
8.. Anonimowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
9. Z przyczyn niezaleznych rozdanie może zostać przerwane bądź przedłużone o czym zostaniecie ponformowane.
10. Z zwyciężcą skontaktuję się mailowo.


  • Share:

You Might Also Like

29 komentarze