Marion, ultralekka odżywka z olejkiem arganowym ( 7 efektów)

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:41

Ile to ja się naczytałam jaka ta odżywka jest wspaniała! Same ochy i achy ale nigdy nie było mi z nią po drodze ponieważ ma OLEJEK ARGANOWY, który u mnie się nie sprawdza - po prostu czy to krem, szampon czy inne cuda argan u mnie się nie sprawdza! Ale robiąc zakupy na włosowe rozdanie kilka tygodni temu i dla siebie wzięłam to niby 'cudo' czy okazało się skuteczne?


Pisząc tą recenzję nie wiem jak mam się odnieść do produktu - pierwszy raz mam taki kłopot ale po kolei ;)

Od producenta:


Z wymienionych wyżej efektów u mnie odnotowałam efekt nr 7 czyli zapobiega puszeniu się oraz efekt nr 3 czyli ułatwia układanie a co do reszty to nie mam pojęcia gdzie u mnie się podziało :P Gdy używałam jej na suche włosy to niestety one były lepkie ;/ więc używałam na mokre ale spektakularnych efektów nie widziałam

Skład:


Niestety po użyciu świeżość moich włosów szybko znikała - już po półtora dnia kłaczki wyglądały jak idź i nie wracaj ... :( ( gdzie moje loki się pięknie zachowują i mogę je spokojnie myć co 3 lub zdarza sie nawet co 4 dni)

Odżywka zamknięta jest w 120 ml  butelce z atomizerem - tutaj plus bo atomizer działa bez zarzutu rozpyla ile tylko chcemy. Odżywka jest dwufazowa - pół pomarańczowa i poł bezbarwna więc trzeba nieco potrząsnąć butelką zanim rozpylimy to 'cudo'. Zapach jest taki 'luksusowy', ciężki, słodki i jakiś czas utrzymuje się na włosach


Jeśli chodzi o wydajność to jest zaskaująco dobra - mi odżywka starczyła na dwa miesiące.

Utwierdziłam się, że argan mi nie służy bo dla mnie to jest odżywka 2 a nie 7 efektów!
Odżywkę dostaniecie w małych drogeriach i w niektórych drogeriach online.
Za 120 ml zapłacimy do 9 zł.


Moja ocena: 2,5/5

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze