Cztery Pory Roku, przyspieszacz wysychania lakieru - olej ze słodkich migdałów

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:54

Hej :)!
Zakupów więcej nie będzie - Boże daj mi siłę do tego! :)
Dziś mam dla was recenzję produktu, który otrzymałam w wygranej paczce, czy okazał się dobry? :)


Zawsze obiecywałam sobie, że kupie sobie taki specyfik, jednak nigdy mi to nie wychodziło :-( Strasznie się ucieszyłam, gdy go znalazłam :) Ale do rzeczy: przyspieszacz otrzymujemy w zapakowanym kartoniku, na którym mamy wszystkie informacje :) 


Jako, że fanką migdałów nie jestem podchodziłam do niego specyficznie ;) Jednak niepotrzebnie. Producent zapewnia, że w ciągu 60 sekund wyschnie nam lakier ale czy tak jest? ....
ta dam! JEST ;) chociaż lakiery piaskowe potrzebują ciut dłuższego czasu to preparat na tym polu zadowala ;)

Info od producenta/ skład:



Skład kompletnie mi nic nie mówi ;) Faktycznie po jego zastosowaniu paznokcie nabierają ładnego połysku :) Zapach jest chemiczny, słabo wyczuwalny choć mi przypomina zapach kleju 'Super Glue', jednak go nie czuć przy nakładaniu i nie jest mocno drażniący.


Nasz przyspieszacz jest zamknięty w szklanej buteleczce z metalowym zamykaniem. Aplikator też jest szklany. Z początku się obawiałam, że szybko go stłukę jednak to szkło jest bardzo wytrzymałe :-D. Idealnie mieści się w dłoni. Jego konsystencja jest płynna, przeźroczysta. Jedna kropla preparatu wystarcza na płytkę paznokcia, co oznacz, że nasz produkt jest wydajny.


No i mamy nasz aplikator. Plusem jest to, ze nic z niego nie kapie, nic nie ucieka, wystarczy dać kroplę na pazurka i już! :) Aplikator nie zostawia też śladów na lakierze. Po odkręceniu buteleczki i jego wyciągnięciu nasza kropeleczka jest zamknięta w wnętrzu 'patyczka' :)  Kolejnym plusem u mnie okazało się to, że mój rozdwajający paznokieć zniknął! Miałam takiego jednego - nie wiem czy to zasługa samego przyspieszacza ale myślę, że ciut do tego się przyłożył ;)

Minus to dostępność. Rzadko kiedy go spotykam :( widziałam go na jednej czy dwóch drogeriach internetowych m.in tu klik . Za 15 ml zapłacimy około 11 zł.
Uważam, że jak na mój pierwszy taki produkt to spisał się doskonale! :) i jeśli go spotkam na swojej drodze nie zawaham się kupić :)
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

23 komentarze