Miętowa (nie)doskonałość czyli Wibo Celebrity Nails 07 Pastel Love

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:35

Cześć! :D
u was też tak duszno? zginąć idzie -,-
Dziś mam dla was recenzję lakieru, który już pojawiał się na wielu blogach ;)
Szczerze mówiąc prezentuje się pięknie ale czy tak samo jest z całą resztą? ;)


Przedstawiam wam piękną miętę <3 właśnie dlatego koloru kupiłam lakier - wręcz krzyczał do mnie 'kup mnie! kup mnie!' jak mu się nie oprzeć ?;>

Na opakowaniu czytamy:
Lakier do paznokci z kolekcji limitowanej pomoże Ci stworzyć fantazyjne manicure z Trend Book Wibo. 


Szklana buteleczka a w niej pędzelek standardowy - strasznie z nim się nie polubiłam ;/ sam lakier strasznie cuchnie - momentalnie oczy mi łzawiły, dlatego za pierwszy razem malowałam paznokcie w ogrodzie.
Jaki był efekt?

Podejście I:
2 warstwy lakieru nadal prześwity płytki ;/ lakier zlewał się w jedno miejsce, ciężko go było 'rozmalować' ;/ tworzy grudki i w ogóle już chciałam nim rzucić ;D w ten sam wieczór po kilku godzinach zaczął odpryskiwać ;/ pierwsze podejście wyszło FATALNIE dowody:

Mam nadzieję, że zauważyłyście liczne grudki ;/

Podejście II:
Tym razem malowałam paznokcie w domu przy otwartych oknach ;D wyszło znacznie lepiej, na pazurkach miałam 3 warstwy lakieru - i było prawie dobrze gdyby nie odpryski po 2 dniach ;/ chociaż to za dużo powiedziane - lakier odchodził płatami ;/ Ale mimo to lakier fajnie się prezentował, błyszczał się ;)



Jego wady:
- trwałość
- zapach
- krycie
- potrafi tworzyć grudki;/

Niewątpliwą zaletą jest kolor <3 idzie się w nim zakochać ♥

Podsumowując: Swój lakier kupiłam za 3,50 zł ;D widziałam w Rossmannie, że kosztuje około 7 zł o.O
jeśli u nas znajdę kolejny za 3,50 zł to niewątpliwe, że kupie inny kolor ;) przepłacać nie będę ;D
Rzadko kiedy teraz nim pazurki maluję - nie chce się denerwować tyle ;D
Moja ocena: 3,5/5






  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze