tag

TAG - 5 grzeszków kosmetycznych

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:52

Hej! ;*
Jestem 2 dzień na bezrobociu i nie wiem co ze sobą począć -.-
chcę do pracy ale to Polska i tak szybko nie będzie :P
a na rozluźnienie mam TAG, który widziałam u Moniki na blogu klik 
Każdy może brać w nim udział :)
A to mój pierwszy TAG, więc mam lekki stresik :D

Wymieniacie 5 grzeszków, które:
- popełniacie
- popełniałyście
bądź, które popełniają wasze koleżanki i bardzo was to boli :-)


1. Zdarza mi się zapominać o odżywce do włosów - co za wstyd! bo jak tak można? mimo, że teraz zdarza się to bardzo rzadko ( teraz zawsze mam odżywkę po każdym umyciu ;D), to miałam taki okres w życiu, że po prostu każda odżywka lądowała w koszu bądź u znajomych a nie na włosach ;/
2. Lakier na pazurkach u stóp mam do chwili aż ... sam zejdzie! - taaa to już szczyt lenistwa -.- mimo regularnego obcinania paznokci to zawsze czekam aż lakier sam zniknie, rzadko kiedy go zmywam ;P wiem to źle ale na wakacje się poprawiam, no bo przecież zimą i jesienią stóp nie pokazuje  ;D mój to tylko kwituje 'znowu ten sam lakier?' :D
3. Nie balsamuje się codziennie - ale tak szczerze to chyba większość z nas tak ma, moja skóra jest specyficzna - dobrze nawilżona nie domaga się balsamu więc go nie używam ale gdy już jej nie 'pasi' to zaczyna swędzieć ;/ przechodzi jak nałożę balsam i mam spokój :D
4. Maszynki jednorazowe nigdy nie są 'jednorazowe' -  tak mam ja, moja siostra, bratowa, koleżanki - zazwyczaj każda maszynka dobra jest na 3 góra 4 razy, ach te maszynki z Biedronki ;D
5. Zapominam o kremie na noc - mam tak od nastolatki - kiedyś cierpiałam z powodu trądziku i na noc moja  twarz była cała w maściach -.- teraz na noc używam kremu dla dzieci bądź Nivea ;D choć nie zawsze, nie lubię kremu bo zwyczajnie cały czas dotykam twarzy z obawy, że trądzik wróci :P miałam krem, który mnie uczuliła  na twarzy była "KASZKA' ;/

A jakie są wasze grzeszki? ;)

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze