Kuszące lato!♥ z Bielenda masło do ciała zmysłowa wiśnia

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:03

Cześć!
2 dni z rzędu  nas burze o.O w końcu dziś na spokojnie mogę napisać recenzję ;)
Na pewno każda z was zna to masło do ciała - dla mnie to nowość, w naszych drogeriach wszystko zawsze jest z 'opóźnieniem' ;/  Więc zapraszam to wpisu i do poczytania o mojej przygodzie z masełkiem ;)



 Na co zwróciłam uwagę? 
Na opakowanie! przykuło mnie kolorystyką ♥ Biel z takim różem, całość prezentuję się stylowo a zarazem prosto ;) No i 'wiśniowe serducho' jak mu się nie oprzeć? ♥ Opakowanie jest lekkie, jak to moja siostra powiedziała 'ogromne', z odkręcaną nakrętką a pod nią mamy dodatkowe zabezpieczenie - folię ;) Wszystkie ważne informacje mamy na pudełku w naszym języku jak i języku angielskim :)


Skład:


Parafina, alkohol .. mimo to moja skóra strasznie z nim się polubiła ;)

Kilka słów od producenta:


Ale czy wszystko jest spełnione?
- zapach! genialny, zakochałam się w nim ♥ już przez folię go czujemy ;)
- skóra po masełku jest gładka, przyjemna w dotyku
- zapach wiśni utrzymuje się przez jakiś czas ;)
- zauważyłam, że wygląd skóry się poprawił, jest bardziej jędrna ;)
- masełko super nawilża! ;) 

Na moje obietnice spełnione! :)


Konsystencja masełka jest kremowa, w kolorze różowym ♥ Łatwo ją się rozprowadza na skórze, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy ;)  Nie uczulił mnie ani nie podrażnił . Masełko jest strasznie wydajne! Po stosowaniu przez 2 miesiące stan mojego pudełka wygląda tak:


A stosuje je codziennie na nogi, brzuch i ręce ;) Starczy mi go jeszcze na długi czas ;)

Masełko podbiło moje serce ♥ niedługo pojawi się też recenzja malinowego balsamu do ust, a już planuję coś kupić brzoskwiniowego i peeling malinowy, który skradł moje serce zapachem ♥!
Jestem bardzo z niego zadowolona! ;)
Za 200 ml zapłacimy do 18 zł ( zależy od drogerii ja swoje masełko kupiłam w 'Lewiatanie' za 13 z groszem ;)
 Myślę, że warto kupić zwłaszcza jak starcza na długo ;)
Moja ocena: 5/5 

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarze