Alverde, Pflege Dusche, żel pod prysznic z wyciągiem z grejpfruta i bambusa

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:36

Alverde ( zaraz po Balea) to marka, którą z chęcią przywitam w swojej łazience. Dzisiejszy żel to moje pierwsze spotkanie i trochę sceptycznie do niego podeszłam. Niemiecki znam no dobra znałam ale nie na takim poziomie by wiedzieć co powypisywali na tym opakowaniu a nie ufam niczemu co nie ma choćby jednego słowa w języku polskim! :D Aż strach się bać ;D


Żel bardzo długo stał w zapasach i czekał na swoją kolej - nie wiem czy to ja mam coś z głową czy to ten niemiecki specyfik ale nie było nam po drodze do siebie... do czasu :D

Od producenta : ze strony wizaz.pl

Żel pod prysznic z ekstraktem z grejpfruta i bambusa dzięki starannie dobranym naturalnym składnikom wspomaga poziom nawilżenia skóry i nadaje jej miękkość i sprężystość. Oczyszcza i odświeża skórę bez wysuszania jej. Świeży zapach grejpfruta pobudza zmysły i daje przyjemne orzeźwienie. 
Produkt przebadany dermatologicznie, bez konserwantów, sztucznych barwników, olejów mineralnych, oparty na roślinnych składnikach z kontrolowanych upraw. 

Oczywiście, że żel oczyszcza, a który tego nie robi?:D Skóry nie wysusza - robi to co każdy żel - czyści, myje itp :D Bez efektu 'wow'.

Skład:




Ani mnie nie podrażnił, ani nie uczulił - wszystko było ok ;)

Żel zamknięty w żółtej, plastikowej butelce, która cieszy oko. Zamykanie typu 'klik' dobrze trzyma, a sam produkt możemy postawić ' na głowie'. Oczywiście wszystkie informacje mamy w języku niemieckim ( a mama mówiła 'ucz się ucz!' ). Żel am dość gęstą konsystencję, bardzo lepką przez co  czasem całe opakowanie się klei ( jakby zamiast żelu był rozlany jakiś słodki sok). Bezbarwny,  ma piękny cytrusowy zapach! Sam zapach jest tylko wyczuwalny podczas mycia, póżniej już nie, nad czym strasznie ubolewam ;x. Pieni się dobrze, czyli tak jak ja lubię :D. Wydajność też jest ok, mi żel skończył się po miesiącu.


Nie mam pojęcia co jest takiego w tej marce, że ciągnie mnie do niej. Nie jest ani 'wow' ani nie ma też w sobie niczego 'specjalnego' oprócz zapachu. To żel jak żel :)

Dostępny w drogeriach niemieckich.
Pojemność 250 ml kosztuje około 1,75 euro.

Moja ocena: 3,5/5

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarze