Włosowe rozdanie! ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:39

Zapewne w tym momencie siedzę gdzieś przy stole, wcinam kolejny kawałek sernika, kolejną porcję sałatki - tak tak moje drogie, napycham się a BOCZEK rośnie! :D No ale cóż po to są święta *.*
Jednak w ten radosny czas przychodzę do was z WŁOSOWYM ROZDANIEM! :)


Do zgarnięcia:
- Biovax  intensywnie regenerujacy szampon 200 ml
- Donegal TT hair
- Jantar odżywka z wyciągiem z bursztynu 100 ml
- Marion Ultra lekka odzywka z olejkiem arganowym 120 ml

Warunki:

1. Bycie publicznym obserwatorem - obowiązkowe + 1
2. Udostępnienie informacji - nieobowiązkowe + 1
3. Polubienie Fb klik - nieobowiązkowe + 2

Łącznie można zdobyc 4 losy :)

Wzór zgłoszenia:

1. Obserwuję jako...
2. Udostępniłam informację tak/ nie ( link)
3. Lubię na Fb: tak/ nie ( imię i pierwsza litera nazwiska lub nazwa)
4. Email:

REGULAMIN:


1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłaszać się można do 06.05.2015 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe,  nieużytkowane w żaden sposób, zakupione na potrzeby rozdania
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby ZGŁOSZENIE było ważne  trzeba spełnić warunek obowiązkowy.
8.. Anonimowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
9. Z przyczyn niezaleznych rozdanie może zostać przerwane bądź przedłużone o czym zostaniecie ponformowane.
10. Z zwyciężcą skontaktuję się mailowo.

P/s a wieczorem na FB bloga ruszy kolejne rozdanie, tam również będziecie mogły sie zgłaszać ;)

P/s 2: wiem, ze na banerze jest jutrzejsza data ale pomyliły mi sie dni :P

UZUPEŁNIJ ZGŁOSZENIE!
Odpowiedz na pytanie:

Moje wymarzone włosy to?

Tylko takie zgłoszenia wezmę pod uwagę!

  • Share:

You Might Also Like

266 komentarze