Tydzień filmowy # 6 - tydzień z Johnny'm Depp'em

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:38

Przyznaje się! Nie mam czasu na oglądanie filmów nad czym ubolewam ;c zresztą na książki też czasu nie mam ;/ znowu mnie rozłożyła angina - od początku roku to chyba już 5 raz! Zgrozo! Także dziś sięgam głęboko w pamięć - obejrzałam niezliczoną ilość filmów z Johnnym ( on jest w wieku moich rodziców!), od Piratów po jego pierwsze role. Osobiście uważam, że to jeden z lepszych aktorów i nie ma chyba roli, w której by nie zagrał FRENOMENALNIE!

1. Transcendencja ( 2014) klik


Kompletnie nie rozumiem tego filmu obejrzałam go dwa razy i naprawdę ciężko mi jest jakoś pojąć zamysł reżysera. Co jak co ale najlepsze urywki widziałam w zwiastunach a samo filmidło - mimo dobrej obsady mnie usypiało. Zawiodłam się ;x

2. Mroczne cienie (2012) klik


To jeden z tych filmów na które czekałam. Depp jako wampir <3 Uwielbiam czarny humor, a każdy film spółki Burton & Depp potrafi mnie zadowolić! ;D Miałam czas, że oglądałam go co drugi dzień i powiem wam, że nigdy mi się nie nudzi! ;D

3.Jeździec bez głowy ( 1999) klik


Och! Mamy horror, i to taki 'prawdziwy' ;D.  Jeśli miałabym ułożyć listę 'naj horrorów' to on by się znalazł na niej. 'Jeździec...' ma swoisty, ponury klimat , jednak filmidło potrafi zaskoczyć i wystraszyć ;D Cieszę się, ze ktoś też stworzył taki serial, który namiętnie oglądam :P

4. Żona astronauty (1999) klik


To jeden z tych filmów, w którym podoba mi się Depp jako facet! Bez obrazy, ma charyzmę lubię jego głos ale mnie nie pociąga ;) Tu co innego,  z Theron grają fenomenalnie! Nie można od nich oderwać wzroku! Co jak co ale Depp w garniaku robi wrażenie ;D

5. Charlie i fabryka czekolady (2005) klik


Wiem, że ten film zrobił Burton ale to tak głupi film, że aż nie wiem co powiedzieć ;D Kompletnie Depp mi tu nie pasuje, te małe śpiewające ludziki - okropność ;/ Pamiętam, że puszczają w tv to na święta! Zdaję sobie sprawę, że tym filmidłem ludzie się zachwycają ale ja nie rozumiem jego fenomenu.

A czy wy lubicie Deppa?:)

  • Share:

You Might Also Like

38 komentarze