Isana Professional odżywka PURE CURLS do włosów kręconych

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:47

Mam naturalne loki. Czasem mnie wnerwiają ( mówiąc deliaktnie :P) swoim skrętem, zwiną się jak paciorki gdzie nawet szczotki nie włożę, a sama wyglądam jak jakiś wielki, nastroszony, pudel! Choć rudy pudel mógłby być fenomenem ;D Staram się od czasu do czasu kupić coś specjalnie pod moje loczki - wybredne nie są ( jak ja :P) i uwierzcie potrafią się odwdzięczyć :P ( tu mam na myśli wspomnianego pudla XXL ;D)


Na swojej chciejce mam odżywkę Isanową z olejkami ale pomyślałam, że nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała z nią! Ooo jak to brzmi :P A najważniejsze to czy mnie zachwyciła? :-)

Od producenta:


Choćbym chciała sie przyczepić do obietnic producenta no to nie mogę! Po prostu nie mogę! Obietnice są pokryte w 100 %, no ewentualnie nie wiem jak to jest z tym zapobieganiem elekrtyzowania się ponieważ natura mi oszczędziła tej przypadłości :P. Po tej odżywce loki mają skręt jak u pudla, nie są obciążane, nawet moje baby hair są zakręcane co mnie irytuje bo nijak nie mam jak ich ujarzmić! :) Włosy są miękkie, sprężyste i błyszczące a także łatwo się roczesuja i układają.

Skład:


Mówiłam, że moje włosy nie są wybredne?
Na większość specyfików dobrze reagują a więc nie dostałam lupieżu, nie zaczęły mi się przetłuszczać włosy, nie swędziała mnie skóra głowy.

Odżywka zamknięta w miękkiej, plastikowej tubce, którą możemy postawić na głowie. Z wydobyciem nie ma problemu, zużyjemy każdą kroplę ;). Zatrzask trzyma mocno ale nie aż tak, że można połamać pazurki. Jedyne zastrzeżenie mam do konystencji odżywki - biała, bardzo lejąca, uciekająca między palcami przez co traci na wydajności ;( mi wystarczyła na około 9 użyć . Zapach jest subtelny, powiedziałabym, że ciut kwiatowy - jeszcze przez dłuższą chwilę wyczuwalny podczas schnięcia włosów.


Sztandarowo produkty Isany dostaniemy w Rossmannie.
Nie ukrywam, że z odżywki jestem zadowolona :) Mimo, że podczas jej stosowania wyglądałam jak pudel XXL, to loki naprawdę robiły wrażenie ;)
Dostępna pojemność 200 ml w cenie 9.99 zł ale często bywa w promocji za 5.99 zł.

Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

46 komentarze