Marzec w zdjęciach :)

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:55

Uff, w końcu zabieram się za to podsumowanie :P.
 Marzec nie był wcale przyjemnym miesiącem dla naszej rodziny - moja 23 letnia kuzynka pochowała swojego 16 miesięcznego synka [*], niewyobrażam sobie co czuła :-(, widocznie jeszcze nie wyczerpaliśmy limitu nieszczęść w tej rodzinie! Ale nie o smutkach będę mówić - oto krótki zarys marcowej historii :P
P/s zdjęcia robiłam telefonem a ta xperiowa cegła jakością nie grzeszy :P


Fajter <3 kot mojego K ;D Nie wiem czemu ale zawsze siedzi na oknie jak próbuję coś jeść, może to dlatego, że lodówka jest obok okna a ten mały paszteciak notuje sobie co biorę?;P Rudości podgląduje :D


Z dedykacją dla Joko ^.^ ;) 
Wiesz o co kamam :P Uwielbiam je! Szkoda, że są tylko dostępne na święta ;x


Chorujemy ;x czyli najlepsza część spędzania czasu w łózku: JUNIOR TV :D


Czy wy też tak macie, że idziecie po coś do sklepu a wychodzicie z czymś innym? 
A szłam tylko po płyn! A wyszłam z  kartonem ciastek :D <3


Cip cip cip :D 
Kurczaczki, wiecie, że jest ich aż 40 ? :O Wcale tego nie widać ;D


Chwila relaksu czyli bita śmietana z posypką, no cóż idzie w boczek, oj idzie ;D



A byłam se w zoo! Widziałam małpki, papużki, tygryska ( gnojek jeden spał!), sowyyyyyyyyy *.*, pojadę tam znowu w maju ;D. Jak to dobrze, ze zoo jest tylko 40 km od domu mojego K, a wstep darmowy :P


Fakt nr xxx, jestem blada a zdjęcie potwierdza, ze trupio blada! Moja mama jak to zobaczyła powiedziała 'oo łapka nieboszczyka', dzięki mamo! ;D


Nie lubię swojego nosa! Mam na jego tle kompleksy :D Ale bez makijażu wyglądam tak, wcale nie strasznie :D chyba :P

Pewnego wieczoru, kiedy mój K był w pracy napisałam mu, że chcę jechać do Sephory bo obok jest stoisko Inglota i mam zamiar kupić pędzlek. Po 20 minutach dostałam odpowiedź: 'Już nie musisz, Twój pędzlek :D' Pacnąć w ten łeb to za mało ;D <3


Ostatni dzień marca i śnieg, deszcz, grad - dla każdego coś dobrego ;D

Finito! ;)
Udanej niedzieli kochane! ;*

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze