Ciebie kocham, Ciebie lubię a Ciebie zjem!

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:45

Matko! Ten post powstawał równy tydzień! Od zeszłej niedzieli :-D Po pierwsze mam tyle 'mężów' na całym świecie, że ciężko było mi wybrać tych kilku :-D po drugie postanowiłam, że pokaże wam moje długoletnie 'miłości' a po trzecie mam nadzieję, że mój K już nie wchodzi na bloga bo spalę się w piekle :-D ♥
P/s post bierze udział w akcji u Joko ;)


Kolejność jest przypadkowa :-D Nie ma tu wszystkich, ( wybaczcie jeśli któregoś pominę:-P, trudno was zliczyć) ale nie ma tu żadnego naszego rodaka :D A więc ''jedziem z tym koksem" :-D

1. Cristiano Ronaldo ♥


 Nigdy nie kibicowałam naszym w żadnym meczu od ponad 10 lat jestem wierną fanką Portugalii ( ach Deco, Figo, Quaresma itp.). Kibicuje też Menchesterowi, Chelsea (i) a najbardziej Realowi ♥ zawsze jak leci mecz to słysze' Ruda, twój mąż gra, szykuj wałek bo gola nie strzelił' :D ale to nie tylko ciało i buźka tylko tytan pracy, po obejrzeniu na YT jego historii 'O Regresso dos Incríveis 2010' jeszcze bardziej go doceniłam :) Wieść niesie, ze po kilu latach roszeli się z 'Szajkówną' :-D

2. Ian Somerhalder ♥


Czyli Damon z TVD :) Uwielbiam go za akcent, głupie teksty, spojrzenie ♥ Widziałam chyba jego wszystkie fimy ale tak naprawdę to dzięki TVD się wybił, szkoda że zaręczył się z Nikki chlip chlip :-( Chociaż szkoda że naprawde nie ma takich wmpirów bo co noc bym stała na dworze ;D

3. Eric Saade ♥♥♥♥


On będzie moim mężem! :-D ♥
Mój K jest o niego 'zazdrosny'? raczej nie lubi go gdy non stop słucham jego muzyki ;D Erica uwielbiam od 2011r gdzie widziałam jak występował na uwaga uwaga! Eurowizji! w Niemczech ;D Od tamtego czasu jego muzyka ciągle mi towarzyszy a jego 'Bomerang' jest najczęściej odtwarzanym utworem na playliscie ;D Śpiewa, tańczy, gra na gitarze :-D P/s ogrom dziewczyn na fb przy zdjęciu z lewej strony pisała mu 'Get naked' ;D czyli nie tylko ja jestem 'ułomna' ;D Ale jest zajęty chlip chlip chlp ;( ( do czasu ) :D

4. Alexander Skarsgard ♥


Czyli Eric z True Blood ♥ Wysoki jak tyczka, wcale nie taki piękny ale ma takie spojrzenie gdzie nie wiesz co ze sobą zrobić :-D A poza tym wygląda na fajnego kumpla ;) Rodak Saade też ze Szwecji ( jak tam są takie ciacha to mamo czemu ja się urodziłam tu?!:-D)

5. Chris Pine ♥


Oczy, oczy oczy ♥ Ale on ma spojrzenie a uśmiech! Fiu fu, z zarostem czy bez kolana miękną ;D A jako aktor jest genialny w komediach i nie tylko, bo nawet 'Star Trek' fajnie się z nim ogląda :-D

6. Ryan Reynolds ♥


On ma ponad 40 lat! Maż BlakeLively ( feee niech ta idzie reklamować Loreala dalej!) Uwielbiam go głównie za aktorstwo ( tak, naprawdę!) a poza tym ma oczy szczeniaczka ♥ ;D

To nie cała moja elitka ;D ( matko! jakbym miała męski harem ;D) 

Znacie któregoś? :-D

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze