Joko COLOR & SHINE 02 oraz 04 / nawilżające pomadki w kredce

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:51

Od dawna kusiły mnie pomadki w formie kredek. Niestety na tej mojej wsi takich 'cudeniek' nie dostanę a przy większych zakupach w Rossmannie nic mi w oko nie wpada ;x. Ze zdziwieniem odkryłam, że w małej drogerii mogę dostać całą serię nawilżających pomadek w kredce od Joko! Z 5 odcieni wybrałam sobie 2 i dziś jepokazuję  ;)


Odcienie, które sobie wybrałam to 02 oraz 04. Póki co wyboru nie żałuję a oba kolory idealnie do mnie pasują ;)


Od producenta:

Odkryj pomadkę Color & Shine - szminkę i kredkę w jednym. Pomadka uwodzi słodyczą cukierkowych barw, zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Zawiera regenerującą mieszankę naturalnych wosków: pszczelego i z liści palmowych, zmiękcza, wygładza i koi. Delikatna skóra warg jest odpowiednio nawilżona i odżywiona. Formuła bezdrobinkowa. Dostępna w 6 uwodzicielskich kolorach.
Oczywiście mamy efekt zwilżonych ust, jednak zauważyłam że pomadka po kilku minutach jakby 'zasycha' na ustach tworząc tak jakby efekt 'matu' osobiście mi się to podoba ;D Na ustach utrzymuje się do 3 godzin i nawet dają radę z jedzeniem i piciem ;). Nie wysusza ust ani nie podkreśla suchych skórek.


Kredki są wysuwane - ich aplikacja jest banalnie prosta. Nie są zbyt twarde ani zbyt miękkie, po ustach suną jak jakiś  balsam. Podobo kredki maja owocowe zapachy jednak ja wyczuwam taki typowo kredkowo-pomadkowy zapach.


No ale najwazniejsze jak wyglądają na ustach ;D

02 to taki róż, dla niektórych moze być fuksja :P, jedna warstwa daje piękny efekt ;)



04 to taka pomarańcza ( strasznie przypomina mi mojego Smashboxa), zdarza sie, że nie kryje kompletnie więc trzeba dać drugą 'warstwę' pomadki 



Bardzo lubię te kredki ale nie kupię kolejnych 4 kolorów ;) Muszę wybrópowac kredki z innych firm ;)
Kredki dostępne są w sklepie internetowym Joko i ich cena oscyluje w granicy 14 zł - warto szukać w małych drogeriach bo ja dałam niecałe 9 zł.


  • Share:

You Might Also Like

35 komentarze