Wyniki rozdania!

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:00

Na wstępie dziękuję każdej z osobna za masę świetnych skojarzeń! Aż ciepło się robi gdy czytałam tak cudowne rzeczy! ;)



Niestety mam tylko jedna nagrodę ...

Skojarzenie, które zwyciężyło brzmi tak:

Jezioro, plaża - uwielbiam! Nieważne, że nie potrafię pływać. Uwielbiam umawiać się ze znajomymi, jechać na dziką plażę, rozbić namioty, siedzieć w nocy na pomoście. Słowo "wakacje" kojarzy mi się jeszcze z ciepłym chlebem - często wracając w nocy z imprezy zachodziliśmy do piekarni, do mojego chrzestnego po bochenek chleba prosto z pieca :D.

Gratulację dla Incorrect!

Kochana! sama nie umiem pływać, a chleb prosto z piekarni to sens mojego dziecieństwa - w końcu obok niej mieszkam! Jeszcze dziś do Ciebie wyslę mejla z prosbą o dane ale jesli przeczytasz to wcześniej to pisz śmiało!

W najbliższym czasie pojawią się kolejne niespodzianki także stay tuned ;)

  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze