Wymieniamy garderobę - Dresslink.com

By Rupieciarnia drobiazgów - 13:57

Jakiś czas temu wymieniałyśmy garderobę razem z Pour Vous, dziś przyszedł czas na nowa odsłonę i to z Dresslink.com ;)
Kilka dni temu odezwała się do mnie pani Zofia i zaproponowała współpracę - przejrzałam większość asortymentu ( jak ktoś przejrzał cały to ma mistrza!) i kilka rzeczy jest warte uwagi!

Sukienki, sukieneczki, która z nas ich nie lubi? Na pewno pojawi sie u mnie sukienka maxi! O tak! mam taką w planach od zeszłego roku - i mam nadzieję, że nie będę w takiej wyglądać jakbym była 'w ciąży' gdy wiatr zawieje a tyłek nie zmieni się w ogromną szafę! :D


1. klik 2. klik 3. klik

Skoro mamy lato to nie może zabraknąć szortów, spódniczek i kombinezonów :)


1. klik 2. klik 3. klik

Osobiście jestem maniaczką koszul, tak uwielbiam zapinać ogromną ilość guzików <3 na chwilę obecną mam ich ponad 20 i ciagle mi mało <3 A żeby było bardziej elegancko to przyda się jakaś marynarka ;) Ale zwykłymi koszulkami tez się zadowolę ;)


1. klik 2 .klik 3 .klik

Dresslink to nie tylko ubrania to także akcesoria , biżuteria i kosmetyki! ;)



A czy Wy znacie już ofertę Dresslink?;)

Udanej niedzieli kochane! ;*

  • Share:

You Might Also Like

21 komentarze