Post chwalipięty nr 3

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:36

Cześć :)
To chyba ostatni post z tej serii - jak na razie ;)
Dziś pokaże wam ostatnie moje 2 przesyłki :)
Będzie krótko ;)

Na blogu Monnie klik wygrałam bon na 50 zł do mintishop :) Dobierałam rzeczy ostrożnie bo wiedziałam, że moja sis i tak mi coś podbierze ;) chciałam Essie ale takiego koloru jak ja chcę nie było buu ;( w moje łapki wpadło :


Essence tusz do rzęs i błyszczyk ( swoją drogą pokochałam go ♥), 2 woski z YC: lilac petals i soft blanket ( moje pierwsze wymarzone woski! ♥) MUA  i Barry M lakiery - miał być lakier z Essence ale wyprzedany więc Monni miała coś innego wybrać z kolorem Barry M trafiła w dziesiątkę! uwielbiam takie róże! :)
Dziękuję Ci kochana raz jeszcze! ;*

Druga przesyłka to wygrana w konkursie na fan pejdżu Joanny


Niech was nie zmyli zestaw kosmetyków!
 co to to nie ;D z początku się zdziwiłam zawartością no ale przecież było 50 wygranych więc jakoś trzeba się podzielić, i chyba dlatego paczka szła około 3 tygodni  xD tu mi wpadło:


Naturia krem do rąk ( podobno ich nowość), oleje świata: balsam do ust i na suche miejsca ( a fee! taki twardy myślę jak go wydostać:P) i olej z makadamia ( podobno świetny na cellulit:P) a torba taka jak u góry ;P

Jestem ciekawa jak to wszystko się u mnie sprawdzi :)

A was zapraszam na moje rozdanie ;)


 Jak dobrze pójdzie to nagrodzę dodatkowo 1 - 2 osoby, a myślę że tak będzie ;)
A więc zapraszam! ;)

  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze