Neon Fluo, róż i pomarańcz

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:58

Witajcie! ;)
Do tego posta zabierałam się bardzo  długo, zdjęcia mam z początku sierpnia ale nie po drodze było mi z pisaniem o lakierach :P
Ale zwarłam się w sobie i dziś pokazuję wam iście letnią dwójkę, która skradła moje serce <3


Kolor pomarańczowy towarzyszy mi od zeszłego roku, natomiast róż został kupiony w te wakacje ;) Ich nie idzie nie kochać :P

No ale w skrócie:
- pędzelek krótki, prosto ścięty
- nie tworzy smug
- do pokrycia potrzeba 2 warstw
- odpryski po 3 - 4 dniach 
 - łatwo się zmywa, nie barwi płytki
- kolor jest wyraźny, rzuca się w oczy ;D
- lakier lekko się błyszczy, efekt połysku uzyskamy po nałożeniu topu
- szybko schnie
- zapach ledwo wyczuwalny


A teraz prezentacja :) 
na początek róż - w te wakacje zrobił furorę :) nie ukrywam, że różowych lakierów mam mnóstwo i zazwyczaj te odcienie kupuję ;D

UWAGA! zdjęcia są tylko wyostrzone ;) 
Blogerka 'paznokciowa' ze mnie żadna ale popatrzcie ;)
Lakier bez topu ;)



A teraz pomarańcz ;) Powoli dobiega końca więc teraz stosuję ją tylko na stópki :P A tak się prezentuję ;)
Muszę powiedzieć, że pomarańczowe włosy i pomarańczowe paznokcie to szał ciał ;D
Nie dam sobie głowy uciąć ale tu chyba użyłam topu :P



Oba lakiery to moje cudeńka i zawsze po nie sięgam, nawet teraz mam ten róż na pazurkach ;) Nie znoszę ciemnych kolorów! ;)
W ofercie neonowej jest jeszcze żółty, zielony i błękit ;)
Są słabo dostępne - u nas tylko w jednej drogerii, za 8 ml zapłacimy do 5 zł
Moja ocena: 4,5/5

P/s: chcecie takie neonowe rozdanie? ;)


  • Share:

You Might Also Like

17 komentarze