Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji - szampon do włosów, olejek eteryczny z lawendy i róża z regionu Grass

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:00

Hej ;)
Jakiś czas temu w Biedronce można było dostać szampon + odżywka w cenie 9,99 zł, mój wybór padł na komplet fioletowy, przeczytajcie czy się sprawdził :)
Czas na szampon :)


Jak tu za taką cenę nie kupić?;D
 Za zapachem lawendy zbytnio nie przepadam, ale tu zrobiłam wyjątek ;-)

Od producenta:

30 lat francuskiej tradycji dla piękna Twoich włosów
SEKRETY PROWANSJI
Prowansja jest z jednym z najpiękniejszych i najbardziej urodzajnych regionów południowej Francji. To niewyczerpana źródło pobudzających zmysły zapachów, naturalnych ekstraktów i olejków eterycznych, znanych z właściwości nadających włosom miękkość i wydobywających ich naturalne piękno i blask.  Garnier Ultra Doux odkrywa przed Tobą najlepsze prowansalskie receptury przekazywane z pokolenia na pokolenie.
Oryginalna receptura przeznaczona do włosów normalnych  i pozbawionych blasku łączy w sobie starannie wyselekcjonowane roślinne składniki uprawiane w sercu Prowansji - zmysłowe olejki eteryczne z lawendy, znane ze swoich właściwości oczyszczających, oraz różę z regionu Grasse nadającą włosom  miękkość i blask.
Rezultat:Twoje włosy stają się niewiarygodnie lśniące i miękkie. Odzyskały drzemiące w nich piękno. Dodatkowe szampony Ultra Doux Sekrety Prowansji zostały stworzone by działały na Twoje zmysły niczym aromaterapia - to chwila zapomnienia dla Ciebie i twoich bliskich.

Skład:


Co do szamponu , dobrze oczyszcza i radzi sobie z olejami u mnie. Nie plącze. Włosy są miękkie, miłe w dotyku. Zachwycającego blasku nie zauważyłam. Nie obciąża włosów.  Szampon robi to co musi, nic więcej poza tym. Pieni się też dobrze. Włosy po nim są łatwiejsze do rozczesania


Butelka jest plastykowa, w przyjemnym fioletowym kolorze, zamykana na zatrzask. Można ją postawić na głowie ale będzie się kiwać ;D Moja naklejka z tyłu poodchodziła - w sumie naklejki pod wpływem wody szybko odchodzą co wygląda nieestetycznie ;/ Zatrzask trzyma dość mocno, jest mocny. Otwór jak widać jest dość duży, i dość dużo leje się nam szamponu - ale spokojnie tyle ile mi wyleciało starczyło na umycie głowy ;D


Jest dość gęsty i wydajny. Czuć w nim lawendę, pfee -.- na włosach zapach utrzymuje się kilka dłuższych chwil ale przywykłam do niego. Jest bezbarwny ;)

Obecnie u siebie w sklepie go nie widuję ;/
Myślę, że może kiedyś jak spotkam to go kupię ;)
Cenowo powinien kosztować do 7 zł za 250 ml.
Moja ocena: 4/5



  • Share:

You Might Also Like

18 komentarze