Uwaga AKCJA: Celebruj chwilę: edycja jesień #1

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:55

Witajcie ;)
Dziś 1 post z edycji jesiennej, którą organizuje Joko klik :)
Na początek temat lekki i przyjemny czyli to co ja kocham i mogę mówić o tym godzinami ;D

Książka na wieczory pod kocem - nie od dziś wiadomo, że uwielbiam czytać ;D 600 stronic zajmuje mi raptem 4 godziny i czasem 'wyłączam' się z życia w domu :D



Tu chcę wam pokazać listę książek, które wryły się w moja pamięć ;)
Uprzedzam, nie czytam romansów ;D

1.M. Meyer -  Saga księżycowa: Cinder / Scarlet 


Przeczytanie obu tomów zajęło mi niecałe dwa dni :D w skrócie historia o dziewczynie cyborgu, która okazuje się zaginioną księżniczką, którą trzeba zabić, a za którą szaleje książę ;D skomplikowane? nie, książki czyta się szybko , to zasługa akcji, dialogu i tego że Cinder opierana jest na historii Kopciuszka, a Scarlet na historii Czerwonego Kapturka :) Książki są pełne humoru, czasem jest płacz, ale chce się więcej ;D! Cress to 3 część, oparta na historii Roszpunki ( prawdopodobnie nie będzie jej w Polsce;() a ja chcę wiedzieć czy Kai wybaczy Cinder i czy Levana zginie! ;D 

2. Laurie Halse Anderson - Motylki


To nie jest lekka książka. Kiedy ją czytałam zdałam sobie sprawę jak trudno odkryć i pokonać swoje lęki. Przedstawiono tu historię dziewczyny, która jest anorektyczką. Na domieszkę jej przyjaciółka bulimiczka umiera. Kiepsko, bardzo kiepsko. Książka jest dramatyczna, smutna,  momentami chciałam dorwać ta dziewczynę i jej nakopać za to co robi. W głowie mam słowa z książki: ''Jak dojdę do 31 kg to będę miała następny cel 29 kg, wtedy będę lekka, szczęśliwa'

3. R. Fitzpatrick - seria Szeptem


Jak przeczytałam 1 część, to chciałam 2, potem 3 i 4 ;D wpisane na listę zakupów ;D w skrócie: anioł stróż zakochuje się podopiecznej, którą miał zabić ;D traci swoje skrzydła ( swoja droga opisują go jako niezłe ciacho i to w moim guście! z charakteru też :P)  walka upadłych z nieśmiertelnymi trwa a losy ich związku wiszą na włosku. Świetne dialogi, a rozmowy między nimi, cóż ideał ;D Czekam aż ukaże się ekranizacja ponieważ prawa do filmu są wykupione, mam nadzieję, że Patch będzie boski :D♥

4. R. Mead -  seria Akademia wampirów


Przeczytane wszystkie tomy :) Wpisane na listę zakupów ;) Dhampiry, strzygi, wampiry, zauważyłyście, że lubię takie klimaty?:D 1 tom doczekał się filmu - jeszcze nie oglądałam - Dimitri w książce jest boski a w filmie KOSZMAR ;D czyli co można zrobić dla miłości, gdy Twój luby staje się strzygą :) Rose udaje się na drugi koniec świata by go ocalić ;) Pokochałam książkę za akcję, dialogi, niezły zamęt i za Ivaszkowa ♥, który pojawia się w 2 tomie - mam nadzieję, że dadzą kogoś dobrego do tej roli :)

5. J. Gregory - Mama kazała mi chorować


Książkę przeczytałam będąc w gimnazjum i do dziś nie mogę o niej zapomnieć. Jaka matka faszeruje dziecko lekami, ciągle lata po lekarzach i wymyśla choroby! Szczerze? zatłukłabym tą matkę! Książka jest smutna, momentami czułam niedowierzanie w to co czytam. Bardzo mocna historia.

Tak się prezentuje moją piątka do poduszki :) Mam więcej tytułów ale nie chcę was zanudzić ;)
No chyba, że chcecie?:D


  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze