Zbliżają się pierwsze urodziny bloga - rozdawajka urodzinowa ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:40

Hej ;)
28. 10. 2013 r. napisałam pierwszy post na blogu :)
Przyznaję, że przez połowę czasu mnie tu nie było;( i tego żałuję, ale jestem teraz i mam dla ws urodzinową rozdawajkę ;D

Co możecie wygrać i jakie są reguły gry?:D Przeczytajcie ;)

  
( To zdjęcie też jest banerem ;))

Warunki:
Obowiązkowe:
1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga + 1 los

Nieobowiązkowe:
2. Udostępnić info o rozdaniu ( baner, zmianka w notce, czy tam na FB, jak kto woli :P) + 2 losy
3. Obserwatorzy sprzed rozdania otrzymują dodatkowo + 1 los
4. Odpowiedzieć na pytanie: Za co nie lubię jesieni? + 2 losy

Łącznie można zdobyć 6 losów :)

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuje bloga jako ...
2. Udostępniłam info o rozdaniu ( baner, wzmianka, FB) - tu proszę o link do tego :)
3. Obserwowałam bloga przed rozdaniem: tak / nie
4. Odpowiadam na pytanie: Nie lubię jesieni za...

A teraz co możecie wygrać:


1. Joanna z apteczki babuni - szampon jajeczny do włosów rozjaśnionych i farbowanych 300 ml
2. Lirene Young 20 +, krem BB 50 ml
3. Lirene krem chłodzący do modelowania ciała MAXSLIM 200 ml
4. Ziaja odżywka codzienna pielęgnacja ( dla każdego rodzaju włosów) 200 ml


5. Lakier Lemax czerwony
6. MADAM puder rozświetlający
7. Wibo celebrity nails nr 05 so classy
8. Butterfly lip gloss ( nowa linia kosmetyków Ingrid:))
9. Joanna keratyna maska do włosów 20 g
10. Ingrid Cosmetics  cień do powiek nr 15 

Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłosić się można do 30.10.2014 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe, zakupione na potrzeby rozdawajki.
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. Jeśli mieszkasz za granicą a chcesz wysłać zgłoszenie to nie ma sprawy - wystarczy, że jeśli wygrasz to podasz adres do rodziny w Polsce, które przetrzyma dla Ciebie paczkę ;) 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby zgłoszenie było ważne  trzeba spełnić warunek obowiązkowy.
8. Osoba, którą wskaże maszyna losująca ma 3 dni na skontaktowanie się ze mną w celu podania adresu, jeśli tego nie zrobi losuję kolejną osobę;)

To chyba wszystko ;)

Zapraszam i życzę powodzenia! :)

  • Share:

You Might Also Like

115 komentarze