Oceania Aromatic lemon energy / beza cytrynowa

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:21

Hej :)
żeli pod prysznic mam kilkanaście sztuk - zajmują dwie półki w łazience ;D
z racji takiej, że jeden z nich zbliża się do końca ( uff kolejne wolne miejsce :D), przyszłą więc pora aby słów kilka o nim powiedzieć ;)


Do żeli pod prysznic z Biedronki podchodzę pozytywnie, stara wersja była całkiem dobra ;)
gdy tylko zobaczyłam na półce brak żelu 'mleko i miód' i nową serię pomyślałam 'wezmę, spróbujemy' do końca przekonała mnie już zapach ;)

Kilka słów od producenta  + skład:

Nowy żel pod prysznic Oceania to idealne połączenie codziennej pielęgnacji ciała z niezapomnianą ucztą dla zmysłów. Świeży, słodki zapach bezy cytrynowej wprawi Cię w doskonały humor i doda pozytywnej energii na cały dzień . Unikalna receptura żelu została wzbogacona w ekstrakt z cytryny, który neutralizuje wolne rodniki, poprawia mikrokrążenie i uelastycznia skórę. Dzięki temu stanie się ona miękka, gładka i odpowiednio nawilżona. Podaruj swojej skórze zdrowy i promienny wygląd każdego dnia
 Przebadano dermatologicznie.


Na składach znam się jak struś na lataniu także pominę tę kwestię ;D

Co do obietnic producenta....
Dla mnie to zwykły żel ;) robi to co musi, żadnych specjalnych oznak gładkości, uelastycznienia skóry nie zauważyłam :) A czy nawilża ? Trudno stwierdzić bo i staram się codziennie balsamować ;)


Żel zamknięty jest w plastikowej butelce z zamknięciem typu 'klik'. Butelka jest przeźroczysta, także cały czas widzimy ile nam żelu pozostało ;) Butelka jest poręczna, lekka a samo zamknięcie nie sprawia problemu. Naklejki nie odchodzą :) Sam wygląd opakowania cieszy oko - żółty kolor jest bardzo przyjazny :) Otwór do dozowania jest  jak dla mnie idealnej szerokości - zawsze wypłynie mi tyle żelu ile chcę ;)


Żel oczywiście ma kolor żółty ;D jest dość gęsty i bardzo wydajny, powoduje obfita pianę ;D
A teraz najważniejsze zapach! słodki, a nawet bardzo słodki - mi się on kojarzy raczej z cytrynowym lukrem do ciast niż z bezą ;) sam zapach skradł moje serce <3... na chwilę :-( na skórze jest ledwo wyczuwalny :( szybko się ulatnia ;-(

Żel nie spowodował u mnie żadnych podrażnień, ani uczucia swędzenia ;)
W Biedronce dostaniecie jeszcze dwie inne wersje: winogrono i poziomka oraz algi morskie ;)
Za pojemność 500 ml zapłacimy 2,99 zł ;)
Za tą cenę myślę, że warto kupić ;)
Moja ocena: 4/5

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarze