Post chwalipięty ;D

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:00

Witajcie kochane ;) 
Początek września okazał się dla mnie szczęśliwy :)
Ku zazdrości mojej siostry jak na razie wszystko idzie pięknie ;)
Dziś się chwalę paczuszkami, które otrzymałam :)
A wiem, że kolejna przesyłka jest w drodze ;) ;D

Na pierwszy rzut paczuszka, którą otrzymałam w piątek ;) Paczka jest od pięknej Inez ;) ;*
Kochana po raz setny Ci dziękuję ;) ;*
Ogromnie ucieszyła mnie jej zawartość, ponieważ Biodermę znam tylko z blogów ;)


W tak uroczej kosmetyczce miałam: emulsję po opalaniu - w użyciu przez ostatnie słoneczko trochę się spiekłam;D
płyn micelarny, który podbił moje serduszko ♥  serum nawilżające i żel do mycia twarzy :) i oczywiście garść próbek, które siostra mi podebrała ;D zapomniałabym o czerwonej wstążce, ale tą moja mała wzięła do zabawy :) ♥
  
Druga przesyłka do nowość od Aussie ;) Też wcześniej znałam markę tylko z blogów ;)
Ale dzięki pani Ewie z portalu trendini.pl mam możliwość przetestowania całej serii Miracle Frizz :
W skład serii wchodzi: szampon, dwie różne odżywki i mgiełka ;))
Jestem po pierwszym użyciu i na razie nastawiłam się pozytywnie ;)


Znacie coś z tego?:>


No i trzecia przesyłka ;D kiedy zobaczyłam na poczcie wiadomość 'wygrana' pomyślałam, że to SPAM :D
ale nie nie! wygrałam paczkę niespodziankę na blogu Sophie czerymoja ;) a w paczce było :


Tołpa! zaczynam z wami przygodę - jak skończę obecne kosmetyki :) mam tu mleczko , tonik, nektar i kąpiel borowinową :) do tego Soraya Body Diet i bazę od Essence ;) niespodzianka jak najbardziej udana ♥

Dziękuję wam, naprawdę dla mnie to wielka radość ;)

  • Share:

You Might Also Like

23 komentarze