Sierpień w zdjęciach :)

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:00

Cześć! :)
Dziś tak na luzie, czyli co wydarzyło się u mnie w sierpniu;)
Zdjęć jest bardzo ale to bardzo mało i jak zwykle wszystko robione telefonem :P ;)
Zapraszam :)


1. W tym miesiącu od chłopaka kwiatów nie dostałam :O takie zdziwko mnie złapało, chyba już przywykłam, że daje mi je non stop ;D Za to dostałam dwa ogromne lizaki i flakon perfum - w sumie zapach całkiem ładny ale miałam focha i powiedziałam, że ich nie chce ;D dał je mojej mamie a ta uchachana aż do dziś :) 
p/s lizak 'Justyna' się połamał więc ja połamałam lizaka 'Karola' i z siostrą oraz mamą go zjadłyśmy ;D 'Justyna' stoi w doniczce ;D


2. Lizak odpustowy, który dostałam w czerwcu tez został spożytkowany ;D strasznie twardy był ;/ tak pierw poszły paczadełka i nos bo były z czekoladowych groszków! ;D



3. Bączek <3 złapany do słoiczka, trochę go wymęczyłam xD i pozwoliłam odlecieć .. ech łapanie bąków w słoik zawsze daje mi radość <3 ;D


4. Uwielbiam sowy! <3 taką o to poduszkę mama kupiła mi w second handzie za 2 zł ;D śpię z nią ;D


5. Przechodziłam z małą koło SH misiek był w oknie, pytam się ile kosztuje ( w końcu ucha nie ma ) dałam 6 zł - do wczoraj spał ze mną ;D kupiony z myślą o małej ;D jestem pluszaąąą ;D! teraz poszedł w jej małe łapki ;)


6. Pizza domowej roboty, mojej roboty :) Zrobiłam jedną, wyszłam z małą na 30 min dostałam kawałek -.- zrobiłam drugą i taką o to wstawiałam do piekarnika ;) ser, papryka, pieczarki, cebulka i kiełbaska <3 całą zjadł brat a ja znowu nic -.- chyba więcej im nie zrobię pizzy ;D


7. Mój 8 letni kot ;D Kładzie się ze mną, wstaje ze mną, je ze mną i idzie do łazienki ze mną ;D pełna kultura ;D szkoda, że gasi mi światło w lodówce! i rozpycha się na połowę łóżka;D i taak! mam pościel w spongeboba ;D jestem dużym dzieckiem ;D


8. Ugryzienie końskiej muchy - czyli zawsze coś mi się przydarzy :) Wyzwanie skakankowe przerwane w dniu 13 i do dziś nie wróciłam do tego ;/ efekt ugryzienia? mocne zakażenie, tydzień antybiotyku i opuchnięta noga, dziś mam ślad na nodze i w miejscu ugryzienia powstał 'guz'


9. Natan <3 2 tygodnie temu w poniedziałek mojemu bratu urodził się synek, w końcu po tylu stratach się doczekał ;)
moja mała miłość ♥ i znowu zostałam matką chrzestną ;)

No to na tyle w sierpniu, ciekawy jaki będzie wrzesień! :)


  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze