Golden Rose Qucik Dry top coat

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:00

Witajcie ;) ;*
Zapewne wiele z was używa topów na pazurki;) 
Ja jednak rzadko kiedy sięgałam po nie, nie widziałam takiej potrzeby ;)
Jednak przyszła chwila, że szukałam zwykłego bezbarwnego lakieru do paznokci - w drogerii dostałam ten i prawdę mówiąc jestem trochę rozczarowana , ale o tym przeczytajcie ;)


Z początku podchodziłam specyficznie do tego produktu. Są dni, że na paznokciach nie mam koloru, wtedy po prostu sięgam po bezbarwny lakier. Tak jak pisałam w drogerii dostałam ten ponieważ jak pani ekspedientka powiedziała 'bezbarwnych lakierów już nie produkują, są tylko topy' :O lekko mnie zdziwiło ale wzięłam i spróbowałam.

Od producenta:


Mi się wydaje że schnie ciut dłużej niż 60 sekund. Jednak jako bezbarwny lakier się nie sprawdza ;/ po pomalowaniu w ten sam dzień, lakier a raczej top się kruszy, odchodzi cienkim płatkami ;/ Czy przedłuża trwałość lakieru? u mnie nie, mogę powiedzieć, że skraca żywotność lakieru bo zamiast odpryski pojawiać się po 4 - 5 dniach są już po 2 dniach ;/


Pędzelek szeroki, łatwo się aplikuje. Zapach bardzo intensywny, duszący ;/ Top jest dość wydajny i to chyba jego jedyny plus. Pędzel się nie brudzi gdy nakładamy go na lakier podkładowy :) ( zdażyło mi się nie czekać tej minuty na wyschnięcie lakieru' ;D

W sumie ani jako lakier bezbarwny ani top mnie nie zadowolił ;/
Pierwszy produkt GR, który mnie zawiódł.
Miałyście go? jak się u was sprawdzał?
Za 10 ml damy do 6 zł.
Dostępny w każdej drogerii.
Moja ocena: 2/5

+ tylko do wtorku możecie zgłosić się w rozdaniu! do dzieła ;)
a niebawem wystartujemy z kolejną niespodzianką ;)
Zapraszam :)
klik

  • Share:

You Might Also Like

16 komentarze