Majowe za... taaaaaaaaak! chwalę się kolejny raz i zadaje pytania :P

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:15

Wczoraj miała się pojawić recenzja ale byłam zbyt zmęczona by coś dłuższego napisać -.-
dziś będzie krótko bo finał Ligi Mistrzów, a że jestem wierną fanką Realu to nie mogę tego przegapić ;D

Czemu się chwalę? te zakupy nie były planowane;D szłam tylko z mamą do sklepu po jogurty ;-> ale jogurtów nie kupiłam a wyszłam z czymś innym, też tak macie? ;-D
Co tym razem znalazło się w koszyku?


1. Ziaja Sopot balsam brązujący relaksujący - 3 razy do niego podchodziłam i odstawiałam ;) używanie samoopalaczy mnie przeraża:P a, że jestem blada jak ściana taaak najczęściej słyszę 'byś się opaliła / w mące się tarzałaś?'' wstyd się rozebrać i pokazać białe nogi, brzuch ;/  naturalnie się nie opalę no chyba, że na czerwono i z pęcherzami, urok jasnej karnacji -.- jednak sama go nie kupiłam, tylko kupiła mi go mama bo bym się nie zdecydowała, dziękuję ♥ cena 300 ml/ 12,09 zł ;)
2. Herbatka odchudzająca o smaku poziomki - taniocha bo tylko 2,09 zł - poziomki tylko 2 % wtf?! wąchając czuję anyżki :D i koper włoski no ale reszta zapachu i smak przywodzi mi na myśl kocie siuśki - nie żebym je próbowała xD
3. Bielenda masło do ciała zmysłowa wiśnia - w sumie chciałam peeling malinowy ale mama mnie do tego przekonała ;D na razie czeka na swoją kolej, 200 ml/13,56 zł
4. Bambi baby oliwka dla dzieci - jestem masażystką, prowadzę rehabilitację i oliwka to nieodłączna część mojego zawodu, jednak ta jest tylko dla mnie a nie dla pacjentów, jestem ciekawa czy się sprawdzi ;) 200 ml/7,49 zł

No i pytania :)
Na czerwcową listę zakupów wpisałam peeling cukrowy z Bielendy (chociaż najlepszy cukrowy jest ten stosowany w masażu ale nazwy zapomniałam :P) i masełko do ust, polecacie te z Bielendy czy z Nivea?
No i coś na cellulit bym potrzebowała, znacie jakiś sprawdzony kosmetyk?;)
I krem do twarzy, bo ten z Nivea mi się nudzi, znacie może te z Garniera? dobre są?;)
Co do samoopalacza chyba będzie najlepiej jak będę go łączyć z balsamem do ciała? czy wystarczy sam samoopalacz? boje się plam ;D

P/s miałam powtarzać notatki z rehabilitacji, jednak zamiast notatek miałam inne towarzystwo ;D 
Większość krówek już wtedy była zjedzona ;(


Smacznego! :)

P/s 2 zapraszam do udziału w rozdaniu u Arcy joko ;)
nagrody są świetne! :)

  • Share:

You Might Also Like

17 komentarze